Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ens viikonloppuna oon kyllä kotona, kaipaan rauhallista hengailua. Huonekaluja on jo melkein ikävä, kun niitä näkee niin harvoin....
Mut siihen on vielä aikaa...Ens viikonloppuna oon (toivottavasti)reissussa :dance2:
Sinnepäin..
Täytynee varoittaa täkäläisiä :D
Luulen et sinä siellä enemmän sitä pahennusta aiheutat :Dihan rauhallinen viikonloppu tiedossa..Luulen et sinä siellä enemmän sitä pahennusta aiheutat :D
Voi olla :D No ei, nyt en tosiaankaan aio ottaa pisaraakaan ennen sitä laivareissua!vastaavanlaisia juttuja on kuullu ennenkin.. :D
Tosin sovin eilen, että lähen 16.pvä laivalleMut siihen on vielä aikaa...

Mikä laiva? Oon ite lähössä 16.10 Silja Europalle![]()
Sama! :D Siistiä. Meet varmaan iltalaivalla?
En tiiä, lupauduin parille kaverille kännissä lähtemään ja mulla ei oo mitään tietoa noista :D 20.15 se ilmesesti lähtee sillon torstaina. Luultavasti en taas muista koko laivareissusta sekuntiakaan..
Joo, samalle mennään :D Hassua. Mäkin lupasin eilen päissäni et lähden ja lupasin senkin, etten juo ennen tota laivareissua ni voi sit siellä riehua kunnolla :D
:DVedetään sitten duetot karaokessa, tai jotain:D
Toki :D Mua kyllä vähän mietityttää, mitä tostakin reissusta tulee :D
Mitä sitä turhaa sellaista miettimään kun tietää tasan tarkkaan mitä siitä tulee, mitä nyt normaalisti laivareissuilla tapahtuu :D
Ainiin muistin just et lähen 25.päiväki laivalle :D Sit tuleekin kiintiö vähäks aikaa täyteen.