Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin.. hevostyttö vuosien kokemuksella..![]()
Mitäs tolla banaanilla tekee, kun se katkeaa kesken leikin? :D - Ei yhtikäs mitään.
Joku onnellinen saa sitten kaivaa sen poisSitten se katkeaa sinne Alyssan pyllyyn.

Nii ja se on tosi kallista, ellei sitten ole kiinteää kuukausimaksua.
Miten mun avatar liittyy sun pervouteen?Musta on tullut vielä aiempaakin pervompi, kun oon ollut täällä teiän seurassa. Ei tarvii nykysin nähdä kuin esim. Biroon avatar, niin tulee aivan levottomia mieleen. Mitenköhän tästä kuvottavasta mielentilasta pääsee eroon?? T:epätietoinen
Miten mun avatar liittyy sun pervouteen?
Mikä miesJos se haluu nussia myyriä?

Miten mun avatar liittyy sun pervouteen?

Emmä muista mistä me puhuttiin?Mistäs tossa aamulla puhuttiin? Myyristähän me. Ja se oli vaan esimerkki. Sitten kun näkee Kimssonin avan niin aivan villiintyy..![]()
Emmä muista mistä me puhuttiin?
Ihana asiakas oli taas äskön. Olin tekemässä piha kierrosta kun sellanen 4 kyläjuopon kopla tuli vastaan. Yksi sitten tuli ihan eteen(se hintti oli mua päätä pidempi) ja sanoi: "Pitäisiköhän tota sun kravattia vähän kiristää?" Alkoi sitten hivuttamaan käsiä jo kaulalle. Piti ottaa pari askelta taakse ettei saanut kiinni.
Hauska tilanne.

Heh. Avat on kivoja.No joku heitti jotain että Jugetsi vetää tota sun myyrää. Ei noilla avatareilla oo kyllä mitään väliä. Tulee vaan aina kaikkien levottomat läpät mieleen kun näkee noita..
Oisit mättäny sitä juoppoa kuulaan!
Vitun perseestä kun ei tässä kohteessa saa pitää mitään voimankäyttövälineitä. Tänään kävi yks entinen laitospotilas, joka oli aikasemmin jo tällä viikolla pistäny vähä paikkoja mullin mallin tuolla toisessa terveyskeskuksessa. Uhkaillut hoitajia jne... Kaikki vitun molopää asiakkaat kerääntynyt tälle päivälle.
Heh älä viitti. Ajattelinkin soittaa kohta duuniin, että loppuu mun vuorot tässä mestassa jos ei mitään välineitä saa pitää mukana. Vielä kun mulla on omasta takaa raudat, pisto- ja viiltosuoja hanskat sekä patukka. Patukka nyt on aika epäkäytännöllisen kokoinen ja näkönen mutta toisi nyt kuitenkin ihan hyvin turvallisuuden tunnetta kun olisi edes jossain lähettyvillä.Mä en suostuis menemään mihinkään mestaan töihin jos en sais kantaa välineitä. Ei kiinnostais alkaa ottamaan puukkoa tai piikkiä pois paljain käsin.
Pitäisköhän alkaa vartijaksi.
Lähihoitaja-vartijaksi.