Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nii ja se on tosi kallista, ellei sitten ole kiinteää kuukausimaksua.

Ommulla kiintee, niin paljon tulee käyteltyä. Tai toi jeesuspuhelin hyödyntää aika paljon noita juttui niinq.

Musta on tullut vielä aiempaakin pervompi, kun oon ollut täällä teiän seurassa. Ei tarvii nykysin nähdä kuin esim. Biroon avatar, niin tulee aivan levottomia mieleen. Mitenköhän tästä kuvottavasta mielentilasta pääsee eroon?? T:epätietoinen

Musta on tullut vielä aiempaakin pervompi, kun oon ollut täällä teiän seurassa. Ei tarvii nykysin nähdä kuin esim. Biroon avatar, niin tulee aivan levottomia mieleen. Mitenköhän tästä kuvottavasta mielentilasta pääsee eroon?? T:epätietoinen
Miten mun avatar liittyy sun pervouteen?

Miten mun avatar liittyy sun pervouteen?

Mistäs tossa aamulla puhuttiin? Myyristähän me. Ja se oli vaan esimerkki. Sitten kun näkee Kimssonin avan niin aivan villiintyy..:kuola:

Mistäs tossa aamulla puhuttiin? Myyristähän me. Ja se oli vaan esimerkki. Sitten kun näkee Kimssonin avan niin aivan villiintyy..:kuola:
Emmä muista mistä me puhuttiin?

Ihana asiakas oli taas äskön. Olin tekemässä piha kierrosta kun sellanen 4 kyläjuopon kopla tuli vastaan. Yksi sitten tuli ihan eteen(se hintti oli mua päätä pidempi) ja sanoi: "Pitäisiköhän tota sun kravattia vähän kiristää?" Alkoi sitten hivuttamaan käsiä jo kaulalle. Piti ottaa pari askelta taakse ettei saanut kiinni.

Hauska tilanne.

Emmä muista mistä me puhuttiin?

Ihana asiakas oli taas äskön. Olin tekemässä piha kierrosta kun sellanen 4 kyläjuopon kopla tuli vastaan. Yksi sitten tuli ihan eteen(se hintti oli mua päätä pidempi) ja sanoi: "Pitäisiköhän tota sun kravattia vähän kiristää?" Alkoi sitten hivuttamaan käsiä jo kaulalle. Piti ottaa pari askelta taakse ettei saanut kiinni.

Hauska tilanne.

No joku heitti jotain että Jugetsi vetää tota sun myyrää. Ei noilla avatareilla oo kyllä mitään väliä. Tulee vaan aina kaikkien levottomat läpät mieleen kun näkee noita..:hyper:

Oisit mättäny sitä juoppoa kuulaan!

No joku heitti jotain että Jugetsi vetää tota sun myyrää. Ei noilla avatareilla oo kyllä mitään väliä. Tulee vaan aina kaikkien levottomat läpät mieleen kun näkee noita..:hyper:

Oisit mättäny sitä juoppoa kuulaan!
Heh. Avat on kivoja.

Vitun perseestä kun ei tässä kohteessa saa pitää mitään voimankäyttövälineitä. Tänään kävi yks entinen laitospotilas, joka oli aikasemmin jo tällä viikolla pistäny vähä paikkoja mullin mallin tuolla toisessa terveyskeskuksessa. Uhkaillut hoitajia jne... Kaikki vitun molopää asiakkaat kerääntynyt tälle päivälle.

edit: Tosin toi laitospotilas oli ihan kunnolla, mitä nyt aika sekava oli mut se nyt on aika normaalia noilla joillakin asiakkailla.

Onko Biroolla puku päällä?:D

250px-Brass_knuckles.jpg

Hanki säkin tuollainen, mulla on tuollainen aina mukana.
Tuolla kun lyö tuohon poskeen juuri sopivalle kohdalle niin ei pysty edes huutamaan.

Vitun perseestä kun ei tässä kohteessa saa pitää mitään voimankäyttövälineitä. Tänään kävi yks entinen laitospotilas, joka oli aikasemmin jo tällä viikolla pistäny vähä paikkoja mullin mallin tuolla toisessa terveyskeskuksessa. Uhkaillut hoitajia jne... Kaikki vitun molopää asiakkaat kerääntynyt tälle päivälle.

Mä en suostuis menemään mihinkään mestaan töihin jos en sais kantaa välineitä. Ei kiinnostais alkaa ottamaan puukkoa tai piikkiä pois paljain käsin.

Pitäisköhän alkaa vartijaksi.
Lähihoitaja-vartijaksi.

Mä en suostuis menemään mihinkään mestaan töihin jos en sais kantaa välineitä. Ei kiinnostais alkaa ottamaan puukkoa tai piikkiä pois paljain käsin.
Heh älä viitti. Ajattelinkin soittaa kohta duuniin, että loppuu mun vuorot tässä mestassa jos ei mitään välineitä saa pitää mukana. Vielä kun mulla on omasta takaa raudat, pisto- ja viiltosuoja hanskat sekä patukka. Patukka nyt on aika epäkäytännöllisen kokoinen ja näkönen mutta toisi nyt kuitenkin ihan hyvin turvallisuuden tunnetta kun olisi edes jossain lähettyvillä.

Jepu: Saat mun pestin. Voit vaikka tehdä hoitajan ja vartijan töitä samaan aikaan.

Pitäisköhän alkaa vartijaksi.
Lähihoitaja-vartijaksi.

Joop. Ensin pamputat kaikkia ihan suotta ja sitten hoivaat niitä kuntoon.:D

Back
Ylös Bottom