Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

oon pilalle hemmoteltu laiska jos vertaa entisajan nuoriin. mutta sentään yritän parempaan.

mcdonaldseja en kattonu mutta toi on varmaan kiva kokemus mitä kuvailet tombba. vieläku tilaat pekonipurilaisen ni oot tosi vähemmistön edustaja. siinähän on sikaa ja ne ei sitä syö.

miksei kukaan juttele tääällä, ONKO TEILLÄ MUKA ELÄMÄ =D=D D=?

Siis mitähän ihmettä siellä on tapahtunut? :lol2: Vaikka ehkä mä en halua tietää. -->

Mutta sitten meidän täytyy kyllä tuplata toi annos. Pitäähän meittin olla enemmän kännissä, kuin viimeksi.

montako venäläistä näitte tänään. Ite näin joku 10-15. Yks tais yrittää etuilla sokoksella ku olin ostoksil mut pistin sille stopin ja seisoin sen eteen. "issäen maa puollusttajja". Pitääki mennä nukkuu.

ВЫ СВИНЬЯ.

Kerran tänne työpaikalle oli joku tyyppi tullut portin alta ja menny meidän taukohuoneeseen vetään tupakkia ja syömään työkaverin maksalaatikot. Miettikää sitä.

Taidanpa eksyä sumpille.

e. Oho, oikea viestien tulva. O_o

Dinho alkaako olee tarpeeksi siguja?

Mites se miitti sit meni? Hirveetä hulinaa ja panemista?

Dinhon sigu aiheuttaa epilepsiaa. Ja akuuttia tarvetta kouria jonkun munia likaisen homoluolan vessassa. :urjo:

Dinho alkaako olee tarpeeksi siguja?

Mites se miitti sit meni? Hirveetä hulinaa ja panemista?
Alkaa joo oleen.. :D

Meni ihan hyvin... vaikka mulla ei ole paljoa muistikuvia loppuillasta. Tuli juotua kai jonkun verran liikaa.. krhm.

Dinhon sigu aiheuttaa epilepsiaa. Ja akuuttia tarvetta kouria jonkun munia likaisen homoluolan vessassa. :urjo:
En allekirjoita kumpaakaan..

vittu 7 asti duunis..perkele

Enää 8 kokonaista työpäivää jäljellä!! :hyper:

Ps. Puntti meni ihan vituiks :(

Mä meen kyllä huomenna, jos reidet on kunnossa. Nää on ihan tukossa :D

Siistii, kattelin tossa työmäärää. Saan näköjään vaan neppailla vikatkin päiväni, ei huono.
Oon tosin nyt ihan energiaa täynnä ja tekis mieli sinkoilla ees taas paikasta toiseen :hyper:

Back
Ylös Bottom