Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ottaa päähän, kun en muista miitin loppuillasta mitään. Ei ole mitään käsitystä, että mitä oon jutellut ja keille. Ja sitten se fisu hommeli...............:david:

Mä nukahdin jo melko varhain. Hetkeksi :jahas: kunnes havahduin mun päällä köyriviin ihmisiin. Olin niin kännissä, että yksikin fisu olis todennäköisesti kaduttanut vielä tänäänkin :lol2:

Täytyy sitten alotella näillä vetorästeillä täällä Turussa ;)

Uliuliuliuli

On. Vähän rytmit sekasin.
Vapaayöt sekottaa :)
Eilen sain unta vasta klo 10 jälkeen, siitä klo 19 asti, sit 03-09 unta ja tänään 18-23....
Jospa alkas hyvissä ajoin väsyttää. Huomenna klo 18 töihin.

montako venäläistä näitte tänään. ite näin joku 10-15. yks tais yrittää etuilla sokoksella ku olin ostoksil mut pistin sille stopin ja seisoin sen eteen. "issäen maa puollusttajja". pitääki mennä nukkuu.

tulikin venäläisistä mieleen, et kuinkas monta mustaa miestä näitte mäkkäreillä tänään, kun ramadan loppu? aika vitusti.
tietää miltä tuntuu olla vähemmistön edustaja, kun eksyy mäkkiin ramadanin loputtua

Back
Ylös Bottom