Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

e: Hyvin te heititte. Ens kuussa sitten sama juttu toisen syrran kanssa joka täyttää 15...
Meille koittaa Jugetsin kanssa kissanpäivät. :haart:
Matkailu avartaa, vaan mepä matkailemme ja avarramme. :D

Kaikki karkas sitten jonnekin. :jahas:
Pitänee itsekin tässä ennen jumppaa keksiä jotain, jos vaikka tekisin uutta gourmet ruokaani: paistettua kanaa ja hermannia. :haart:

Älä mee mihkään. Mä tulin jo takasin. Kerran jäi letku johonkin kiinni, mutta tempasin kovasti, niin lähtihän se irti niin että pölyt vaan lensi..:eek:

e. toi sun ava taitaa nyt liittyä jollainlailla äskeiseen puheenaiheeseen.:)

Moi! Oon Janpa.

Anna nyt tulla loputkin..

Moi! Olen Janpa ja olen alkoholisti. Tänä vuonna olen juonut kämppäni alta, menettänyt työpaikkani ja kiinalaisen poikani. Olen saanut rahaa lähinnä pers-rööriä jakamalla. Asun presidentin linnan takapihalla sijaitsevassa majassa.

e. No perkele, tunnustetaan kaikki. Se mun kiinalainen poikani oli oikeasti mun panopupu.

Tulipa naisellinen olo ku mielialat heittelee ku hullun muna mielettömän perseessä.
Eka matkalla salille oli ihan ok olo et jeejee treenaamaan! Pääsin salille, sit iski semmonen olo et tapan kohta jonkun. Ja sitä jatku koko aika.
Sit tossa kotimatkalla rupesin jo kattelee et kenen päälle ajan kunnes semmonen oikeen viehättävä +30 neito oli koiransa kanssa lenkillä ja sit se koira rykäs tiellepäin silleen et se nainen säikähti vähän ja hymyili todella kauniisti ja sano anteeks. Sit tuli taas oikeen ilonen olo enkä ajanu kenenkään päälle.

Ei oo helppoo olla nainen.

Nainen ratissa, nyt olen kuullut kaiken. :lol2:

Hah! Selailin naamakirjaa äsken ja siel on joku juttu että "feed child with just a click"
Kuka arvaa mikä tosta vikasta sanasta tuli ekaks mieleen ku luin? :evil:

Hah! Selailin naamakirjaa äsken ja siel on joku juttu että "feed child with just a click"
Chick? Niin kuin chicken.

Kyrpää suuhun!

Tulipa naisellinen olo ku mielialat heittelee ku hullun muna mielettömän perseessä.
Eka matkalla salille oli ihan ok olo et jeejee treenaamaan! Pääsin salille, sit iski semmonen olo et tapan kohta jonkun. Ja sitä jatku koko aika.
Sit tossa kotimatkalla rupesin jo kattelee et kenen päälle ajan kunnes semmonen oikeen viehättävä +30 neito oli koiransa kanssa lenkillä ja sit se koira rykäs tiellepäin silleen et se nainen säikähti vähän ja hymyili todella kauniisti ja sano anteeks. Sit tuli taas oikeen ilonen olo enkä ajanu kenenkään päälle.

Ei oo helppoo olla nainen.

Hahah :lol2: Hyvä että miehillekin käy välillä noin!

Aika vaikee arvata ;)

Back
Ylös Bottom