Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

edit:
Ulkomailla ATM:istä eli automaateista tulee aina ass to mouth mieleen ja naureskelen itekseni

Lol, oon aina miettiny ihan samaa :lol2:

Nukuin äsken päikkärit, oon vieläkin vähän pihalla. Piristi kyllä ^^

Huh, meinas iskee paniikki äsken kun menin painaa joitain nappuloista ja näyttö sekos :D

Dilemma, mitä ostais pikkusyrralle synttärilahjaksi? Täyttää 17 ens viikolla....

Hyih, sain pölyä silmiin siivotessa. Kyllä kirvelee!

Huh, meinas iskee paniikki äsken kun menin painaa joitain nappuloista ja näyttö sekos :D

Dilemma, mitä ostais pikkusyrralle synttärilahjaksi? Täyttää 17 ens viikolla....

Mä voin käydä antamassa sille lahjan..:eek::whip:

I`m so sorry..:jahas:

Ei paha idea. :D

Passaan silti ja sovellan, ostan topin, korvikset ja spärdäreitä. :rolleyes:

Paketoi sille joku noista särmikkäistä vävyehdokkaista: Kimsson, Dinho, Janpa, Biroo tai Pohjoisvirta.

Oon kerran saanu säädettyä näytön siihen tilaan että näytöst näkyy vaan puolet, käynnistin viel koneen uudestaan mut ei auttanu ku se controlpanelki hyppäs sille sokeelle alueelle ja sokkona sain sen takasi ihme väännön jälkee.

Ei paha idea. :D

Passaan silti ja sovellan, ostan topin, korvikset ja spärdäreitä. :rolleyes:
Ei helvetti, kyllä se mun pervous pilkistää täältä alta aina näköjään. Ota se lahjaksi mukaan seuraavaan miittiin. ;)

Mä voin käydä antamassa sille lahjan..:eek::whip:

I`m so sorry..:jahas:

Siskooni ette koske!! :D

Paketoi sille joku noista särmikkäistä vävyehdokkaista: Kimsson, Dinho, Janpa, Biroo tai Pohjoisvirta.

Kuka heistä olis helpoin paketoida?

Ei helvetti, kyllä se mun pervous pilkistää täältä alta aina näköjään. Ota se lahjaksi mukaan seuraavaan miittiin. ;)

Ei voi kun se asuu Kaliforniassa....

Siskooni ette koske!! :D

Kuka heistä olis helpoin paketoida?

Ei voi kun se asuu Kaliforniassa....
Taidetaan pitää meidän merkkarimiitti vähän autenttisemmissa maisemissa kuin turun omppuhotellissa. :hyvä:

Taidetaan pitää meidän merkkarimiitti vähän autenttisemmissa maisemissa kuin turun omppuhotellissa. :hyvä:

Taidankin lähteä varailemaan jenkkilänmatkaa.. KimKim mukana?;)

Oikeesti Byyrdi kyllä ties minkälaisia vastauksia täältä tulee ja oli pakko kokeilla kuinka vanhat pervot reagoi.:D

Se vaan tykkää kuitenkin! :lol2:
Kyllä vanha kunnon rietastelu on parasta lääkettä vitutukseen. :)

Oikeesti Byyrdi kyllä ties minkälaisia vastauksia täältä tulee ja oli pakko kokeilla kuinka vanhat pervot reagoi.:D

No duh. :hyvä:

e: Hyvin te heititte. Ens kuussa sitten sama juttu toisen syrran kanssa joka täyttää 15...
No jaa, nyt kauppaan ostelemaan ruokatarvikkeita, vois vääntää jotain italialaistyylistä kastiketta ja pastaa...:kuola: käytän ruokaa seksin korvikkeena

Itse voisin melkein ottaa kuulan kalloon juuri nyt.

Pakko saada ajatukset kasaan ennenkuin viitsii ruveta tännekään poraamaan. Helvetti, mietin vaan tässä, että teinkö tänään virheen vai en? Helvetin pahalta ainakin tuntuu.

Kiitos ja anteeksi. :haart:

Kipu kuolee huutamalla, ongelmat tappamalla.
Mitä ei näe , ei sitä myöskään ole.

Back
Ylös Bottom