edit:
Ulkomailla ATM:istä eli automaateista tulee aina ass to mouth mieleen ja naureskelen itekseni
Lol, oon aina miettiny ihan samaa :lol2:
Nukuin äsken päikkärit, oon vieläkin vähän pihalla. Piristi kyllä ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
edit:
Ulkomailla ATM:istä eli automaateista tulee aina ass to mouth mieleen ja naureskelen itekseni
Dildoja!

Huh, meinas iskee paniikki äsken kun menin painaa joitain nappuloista ja näyttö sekos :D
Dilemma, mitä ostais pikkusyrralle synttärilahjaksi? Täyttää 17 ens viikolla....
:whip:Ei paha idea. :D
Passaan silti ja sovellan, ostan topin, korvikset ja spärdäreitä.![]()
Huh, meinas iskee paniikki äsken kun menin painaa joitain nappuloista ja näyttö sekos :D
Dilemma, mitä ostais pikkusyrralle synttärilahjaksi? Täyttää 17 ens viikolla....
Ei helvetti, kyllä se mun pervous pilkistää täältä alta aina näköjään. Ota se lahjaksi mukaan seuraavaan miittiin. ;)Ei paha idea. :D
Passaan silti ja sovellan, ostan topin, korvikset ja spärdäreitä.![]()
Mä voin käydä antamassa sille lahjan..:whip:
I`m so sorry..:jahas:
Paketoi sille joku noista särmikkäistä vävyehdokkaista: Kimsson, Dinho, Janpa, Biroo tai Pohjoisvirta.
Ei helvetti, kyllä se mun pervous pilkistää täältä alta aina näköjään. Ota se lahjaksi mukaan seuraavaan miittiin. ;)
Taidetaan pitää meidän merkkarimiitti vähän autenttisemmissa maisemissa kuin turun omppuhotellissa. :hyvä:Siskooni ette koske!! :D
Kuka heistä olis helpoin paketoida?
Ei voi kun se asuu Kaliforniassa....
Kuka heistä olis helpoin paketoida?
Taidetaan pitää meidän merkkarimiitti vähän autenttisemmissa maisemissa kuin turun omppuhotellissa. :hyvä:
Ja onhan se jo saanut virallisen Pakkis - Seal of Approval leiman. ;)Kai se tuo kuningasmursu on sopivan pyöreä lahjapaperiin rullattavaksi.
Hoidan viisumeja paraikaa! ;)Taidankin lähteä varailemaan jenkkilänmatkaa.. KimKim mukana?;)
Oikeesti Byyrdi kyllä ties minkälaisia vastauksia täältä tulee ja oli pakko kokeilla kuinka vanhat pervot reagoi.:D
käytän ruokaa seksin korvikkeenaSe vaan tykkää kuitenkin! :lol2:
Kyllä vanha kunnon rietastelu on parasta lääkettä vitutukseen.![]()
No duh. :hyvä:
Itse voisin melkein ottaa kuulan kalloon juuri nyt.
Pakko saada ajatukset kasaan ennenkuin viitsii ruveta tännekään poraamaan. Helvetti, mietin vaan tässä, että teinkö tänään virheen vai en? Helvetin pahalta ainakin tuntuu.
Kiitos ja anteeksi. :haart: