Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aa no sitten. Luulin että haluisit poistaa kaikki "Pihkura" ja "Voi samperin samperi" huudot pois.

Jaa :D Ei niistä niin väliä. Noloa näyttää julkisesti ku jotku hiluraudat jää eka lattiaan..
Kaks kertaa peräkkäin käyny niin että ennätysromu ei oo tullu ylös asti ekalla.

Onhan ne hilurautoja jos joku on joskus ne aikasemmin nostanu :D
Kyl täs lähetää hakee sitä 1004lbs:n vetoa ku Andy Bolton on 1003 vetäny :rolleyes:

E: Mun tän hetkinen postausmäärä on yhdeksällä jaettuna 276.

Mä en haluu vahvaks, haluun vaan kiinteyttää mun kroppaa ni siks teen pitkii sarjoi niinq pienil painoil ku en haluu et vahingos kasvaa liikaa lihasta, hyi iik!!1

:lol2:

Mistäköhän moinen ajatus joidenkin naisten päähän on iskostunut, että HETI kun tekee vähänkin liian pitkän sarjan tai liian isoilla painoilla niin tulee näkyvästi lihasta lisää?

Niin joo ja mikä vittu siinä reiden lähentäjässä/loitontajassa kiihottaa eritoten naisia?

Mä oon aika paska nainen kun en oo koskaan testannu kumpaakaan :D

E. vittu kun saiskin sitä lihaa lisää niin helpolla :/

Meidän salilla aina joku 30-40v mamma kihnuttaa niitä vuorotellen kaverin kanssa, tai sitten jos ei ole kavereita niin luetaan lehteä ja tehdään niitä tuhannentoiston sarjoja.

Tosimiehet ei salilla karju, Tosi miehet katselee sivusta karjuja pellejä! Kun tosimiehen vuoro tulee, tosimies ohjeistaa tämän karjuja homon istahtamaan tangon päälle ja pitämään kovasti kiinni kun tosimies tekee hauiskääntöä nuilla pikkuromuilla

Sit se ois niinq himbeen<3

Niin joo ja mikä vittu siinä reiden lähentäjässä/loitontajassa kiihottaa eritoten naisia?

Ei mikään. Tyhmä vempain se on.

Back
Ylös Bottom