Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No jos se joulukuun puolella on. Mä lähden heti 2.12. ja oon takas vasta 23.12. :/

Ainiin :(

24.12. olis hyvä päivä. Pidetään joulubileet!:D Sinkutkin sais sillon hyviä joululahjoja..;)

Jooei silloin :D

Miten ois viikonloppu ennen Itsepäisyyspäivää 28. - 29.11.?

Mä mitään oo saanu. Ei näin aikaseen voi saada noita lahjoja. Niitä katotaan sitten lähempänä joulua vaikka tällä samalla porukalla..:whip:;)

e.Alyssa on pukin virallinen joulublondi.:)

Mä en kyllä osaa sanoa muista viikonlopuista vielä mitään. Jos saan sen oppisopimuspaikan ennen reissua, joutuu varmaan aikalailla olla viikonloputkin töissä että saan jotain käteen sen kolmen viikon palkattoman loman jälkeen :D

Uuh, joulupukkibileet. Alyssa on virallinen tonttutyttö! :whip:

:D Mä voin taas viihdyttää muita sekoiluillani!

Pitää kattoa se päivämäärä silleen, ettei se osu mun mock-viikon (=koeviikon) päälle, mielellään sen jälkeen vasta :)

e. Virallinen joulublondi, ihanaa :D

Mulle on oikeestaan ihan sama. Vapaita pystyn kyllä järkkäämään.. Mennään jo!!:kippis1:

Vois mennä vähän kainalo-lojumaan sohvalle :)

Jeah! Luen netistä aiheesta seksuaalista inhoa ovulaatio-aikana.

Luulen että se veri sun pikkareissa johtuu lähinnä Kimssonista.. :)

:lol2:

Ei olis eka kerta ku kimsson laittaa jonkun vuotamaan verta :D

Kakkoselta tulee

"(A Bear Named Winnie, Kanada 2004, 91') Tosipohjainen kertomus kanadalaisen sotilaan lemmikkikarhusta, josta aikanaan tuli Nalle Puhin esikuva."

Osa siitä verestä voi olla myös peräisin Kimssonista.

e.Byyrdi musta tuntuu että sä alat sekoomaan, jos sä tollasta katot..:)

e2. ei se näköjään ollutkaan piirretty.
e3. eli hulluus vähentyi kummasti.

Osa siitä verestä voi olla myös peräisin Kimssonista.

e.Byyrdi musta tuntuu että sä alat sekoomaan, jos sä tollasta katot..:)

Oli pakko tsekata mistä kotoisin. :D

e: nyt pikku-britanniaa ja idolsia vuorotellen, sitten bb...

Löysin vanhan Placebon levyn. Without you I'm nothing :haart: Ei voi mennä nukkuu ennen ku on kuunnellu tän läpi.

Löysin vanhan Placebon levyn. Without you I'm nothing :haart: Ei voi mennä nukkuu ennen ku on kuunnellu tän läpi.

Viitaten aikaisempiin... Kuka se täällä oikeen alkaa sekoomaan? :D

Nyt vääntämään rautaa! Heippa hei vaan kaikille!:haart:

Back
Ylös Bottom