Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ens miitissä kukaan ei sitten sano mitään!

Eikä varsinkaan juo alkoholipitoisia juomia!

Täällä Turussa ei sellaista harrasteta.

Eikä varsinkaan juo alkoholipitoisia juomia!

Täällä Turussa ei sellaista harrasteta.

Noh noh, Turussahan viina virtaa solkenaan! :p

Pyhäkoulumekot ja shortsit päälle ja virsikirja sylissä istumme puisilla penkeillä haastellen Jumalan sanaa. Ostamme maitoa ja suurin ilomme on kun puhallamme pillillä poreita lasiin.

Hankin itselleni enkelin siivet ja laulan alttona ave mariaa.

Siivistä on mukava ottaa kiinni, leikkiä ratsastajaa, panna vauhtia ja antaa raipan heilua.

Tuunasin taas profiilini pinkiksi :haart:

Hihih ^^
Mun bilehileen maineeni on kulutettu loppuun, nyt alan rakentamaan uudenlaista imagoa :D

Bloody pirates!!

Pyhäkoulumekot ja shortsit päälle ja virsikirja sylissä istumme puisilla penkeillä haastellen Jumalan sanaa. Ostamme maitoa ja suurin ilomme on kun puhallamme pillillä poreita lasiin.

Ja jännitämme, kuka paljastuu tunnin sisällä laktoosivammaiseksi.

Hylaa beibi, hylaa. ;)

Buhuu, en ala kun en pääse turkuun :itku:

Onko tarkka päivä jo vai määrätty? Vai miks et muka pääse...?

No jos se joulukuun puolella on. Mä lähden heti 2.12. ja oon takas vasta 23.12. :/

24.12. olis hyvä päivä. Pidetään joulubileet!:D Sinkutkin sais sillon hyviä joululahjoja..;)

24.12. olis hyvä päivä. Pidetään joulubileet!:D Sinkutkin sais sillon hyviä joululahjoja..;)

Sä taisit saada joululahjas jo vähän ajoissa ;)

Uuh, joulupukkibileet. Alyssa on virallinen tonttutyttö! :whip:

Back
Ylös Bottom