Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Biroo on ihana, me vaan sillai leikkimielisesti :haart:

Ei saa kiusia Biroota. :haart:

Nyt vois kattoa jonkun pätkän, mutta minkä? On vähän tylsää täällä, mutta ei kauheesti mitään jaksais edes tehdäkään. :)

Minun täytyy nyt ilmoittaa olevani aivan loppu. Siis ihan finaalissa. Ei enää, eihän?
Niin ja päivää vaan kaikille.

Mä voisin ehkä hakata vähän örkkejä Oblivionissa, jos boxin ohjaimessa ois virtaa.

Saattaisin jopa todeta, että eilinen korjaussarja muuttui virityssarjaksi.
Nyt voisi itsekin jonkun leffan laittaa rullaamaan, suggestions?

Saattaisin jopa todeta, että eilinen korjaussarja muuttui virityssarjaksi.
Nyt voisi itsekin jonkun leffan laittaa rullaamaan, suggestions?

Brokeback Mountain? :haart:

Mitä on tarjolla, pätkiä siis?

Löytyy Tähtien sotaa, LOTRia, Bridget Jonesia, wuxia-leffoja, Billin tapot, Uunoja, Marxin veljeksiä, ööh sitä ja ööh tätä ja tietty kaikki nähty jo sata kertaa ainaskii.

Tää on tyyliin vaatekaappi täynnä, muttei oo mitään päällepantavaa. ;) Kait mä tosta jotain kohta keksin....

Saako tonne treenipäivyripuolelle perustaa keittopäivyriä? "Tänään otin tunnissa viisi olutta."
Voisi olla tuotakin pikku elämän indeksiä hyvä vähän seurailla. ;)

Löytyy Tähtien sotaa, LOTRia, Bridget Jonesia, wuxia-leffoja, Billin tapot, Uunoja, Marxin veljeksiä, ööh sitä ja ööh tätä ja tietty kaikki nähty jo sata kertaa ainaskii.

Tää on tyyliin vaatekaappi täynnä, muttei oo mitään päällepantavaa. ;) Kait mä tosta jotain kohta keksin....

LOTR trilogia olis hyvä setti...
Tosin menee pirusti, aikaa :D

Ihan oikein että sulle on tullu kostoks krapula, kun lopetit pe sen viinanjuonnin niin aikasin.;)
Mitä, lopetitko aikaisin vai? Miks mä en oikeen muista että oltais tultu hotellille takaisin. Sen muistan, että menin pötkölleni jossain vaiheessa. Toivottavasti en sanonut mitään törkeätä kenellekään.

Mitä, lopetitko aikaisin vai? Miks mä en oikeen muista että oltais tultu hotellille takaisin. Sen muistan, että menin pötkölleni jossain vaiheessa. Toivottavasti en sanonut mitään törkeätä kenellekään.
Jotain sinä horisit väkiisinmakuupussin käyttöönotosta, hevossteroideista silmätippojen sijaan ja palavasta rakkaudestasi runkopatjoihin. Ei siis mitään tavallisuudesta poikkeavaa. ;)

LOTR trilogia olis hyvä setti...
Tosin menee pirusti, aikaa :D

Ei jaksa sitä tällä kertaa. :D

Nyt löyty! Seuraavan miitin teemaa ajatellen Pirates of the Caribbean lähtee päälle. Kakkonen sen jälkeen...

:rock:

Back
Ylös Bottom