Jengi vaan kiusaa Biroota!
:(
:(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Biroo on ihana, me vaan sillai leikkimielisesti :haart:
Biroo kuulostaa ihan jonku pikkulinnun rääkäsyltä.
BIROO!! BROOO GRUU GRUU!
Nyt vois kattoa jonkun pätkän, mutta minkä? On vähän tylsää täällä, mutta ei kauheesti mitään jaksais edes tehdäkään.![]()
Saattaisin jopa todeta, että eilinen korjaussarja muuttui virityssarjaksi.
Nyt voisi itsekin jonkun leffan laittaa rullaamaan, suggestions?
Mitä on tarjolla, pätkiä siis?
Löytyy Tähtien sotaa, LOTRia, Bridget Jonesia, wuxia-leffoja, Billin tapot, Uunoja, Marxin veljeksiä, ööh sitä ja ööh tätä ja tietty kaikki nähty jo sata kertaa ainaskii.
Tää on tyyliin vaatekaappi täynnä, muttei oo mitään päällepantavaa. ;) Kait mä tosta jotain kohta keksin....
Mitä, lopetitko aikaisin vai? Miks mä en oikeen muista että oltais tultu hotellille takaisin. Sen muistan, että menin pötkölleni jossain vaiheessa. Toivottavasti en sanonut mitään törkeätä kenellekään.Ihan oikein että sulle on tullu kostoks krapula, kun lopetit pe sen viinanjuonnin niin aikasin.;)
Jotain sinä horisit väkiisinmakuupussin käyttöönotosta, hevossteroideista silmätippojen sijaan ja palavasta rakkaudestasi runkopatjoihin. Ei siis mitään tavallisuudesta poikkeavaa. ;)Mitä, lopetitko aikaisin vai? Miks mä en oikeen muista että oltais tultu hotellille takaisin. Sen muistan, että menin pötkölleni jossain vaiheessa. Toivottavasti en sanonut mitään törkeätä kenellekään.
LOTR trilogia olis hyvä setti...
Tosin menee pirusti, aikaa :D

Ja sitten Turkua parjataan. :lol2:Tuli pyörittyä siellä kaupungilla vielä eilen ja selkeästi jotain kummallista tapahtui ympäriinsä.
En kai?!Jotain sinä horisit väkiisinmakuupussin käyttöönotosta, hevossteroideista silmätippojen sijaan ja palavasta rakkaudestasi runkopatjoihin. Ei siis mitään tavallisuudesta poikkeavaa. ;)
:arvi:Ei kai kukaan sellaista tee..Ja sitten Turkua parjataan. :lol2:
Ja sitten Turkua parjataan. :lol2: