EI VITTU NOITA KUVIA!!! Miks melkein kaikissa näkyy mun känninen naama? :D :D
Voi luoja....
Älä ny, hyviä kuvia ne on. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
EI VITTU NOITA KUVIA!!! Miks melkein kaikissa näkyy mun känninen naama? :D :D
Voi luoja....
Lähinnä vaan vitullisen selkäkivun.
e. saitko Jugetsi?![]()

Sun patja oli varmaan aika kova. Olis siinä sängyssä mahtunu nukkumaan ihan hyvin.:D
Herrasmies ei vastaa tuollaisiin, mutta sanotaan rehellisesti että en. Oli melkoisia häiriötekijöitä jotka vaikuttivat asioiden etenemiseen.
e.Moikka Byyrdi!:haart:;)
Tuli pyörittyä siellä kaupungilla vielä eilen ja selkeästi jotain kummallista tapahtui ympäriinsä.
Hahahaah!! Voi perseen suti :lol2:Herrasmies ei vastaa tuollaisiin, mutta sanotaan rehellisesti että en. Oli melkoisia häiriötekijöitä jotka vaikuttivat asioiden etenemiseen.![]()
Kuules, herrasmies olisi saattanut tytön kotiin ;) Olis voinut edetä vähän paremmin.

Hienoja kuvia Dinho ottanu vielä päivällä!
No tosiaan!! Mulla on tällä hetkellä just sellanen krapula, miltä ne kuvat näyttää. :lol2:

Ihan oikein että sulle on tullu kostoks krapula, kun lopetit pe sen viinanjuonnin niin aikasin.;)
Jos sun krapula näyttää noilta kuvilta, niin et oo kyllä pelkkää viinaa vetäny.![]()
Katos, jepulta meni tonni rikki.
Heh, en huomannutkaan :dance:
Katottiin uusin muumio-leffa, aika perushuttua :jahas:
e. kuvia missä häh?
Ei mitään jänskiä, yksittäisiä ihmisiä ja sitten jotain poikarakkauskimppahaleja :lol2:
e. ja Biroon kiusaamiskuvia!

:(e. ja Biroon kiusaamiskuvia!
Ei mitään jänskiä, yksittäisiä ihmisiä ja sitten jotain poikarakkauskimppahaleja :lol2:
e. ja Biroon kiusaamiskuvia!
Pistä jakoon!![]()