Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

EI VITTU NOITA KUVIA!!! Miks melkein kaikissa näkyy mun känninen naama? :D :D
Voi luoja....

Älä ny, hyviä kuvia ne on. :D

Lähinnä vaan vitullisen selkäkivun.

e. saitko Jugetsi? :)

Sun patja oli varmaan aika kova. Olis siinä sängyssä mahtunu nukkumaan ihan hyvin.:D

Herrasmies ei vastaa tuollaisiin, mutta sanotaan rehellisesti että en. Oli melkoisia häiriötekijöitä jotka vaikuttivat asioiden etenemiseen.:rolleyes:

e.Moikka Byyrdi!:haart:;)

Sun patja oli varmaan aika kova. Olis siinä sängyssä mahtunu nukkumaan ihan hyvin.:D

Herrasmies ei vastaa tuollaisiin, mutta sanotaan rehellisesti että en. Oli melkoisia häiriötekijöitä jotka vaikuttivat asioiden etenemiseen.:rolleyes:

e.Moikka Byyrdi!:haart:;)

No heh. :D

;)

^^ Mun kotikaupunki. :haart: *huokaus*

Kuules, herrasmies olisi saattanut tytön kotiin ;) Olis voinut edetä vähän paremmin.

Paul Newman R.I.P.

Kuules, herrasmies olisi saattanut tytön kotiin ;) Olis voinut edetä vähän paremmin.

Herrasmies olis heittäny muut pihalle sieltä huoneesta.:jahas:

En mä ainaskaan olis jaksanu mihinkään lähteä enää siihen aikaan. Alko olemaan olotila jo sellanen, että hyvä että nukkua jaksoi..:D

e. tämä aihe on nyt käsitelty. Jutellaan jostain muusta.:)

Hienoja kuvia Dinho ottanu vielä päivällä!

No tosiaan!! Mulla on tällä hetkellä just sellanen krapula, miltä ne kuvat näyttää. :lol2:

Ihan oikein että sulle on tullu kostoks krapula, kun lopetit pe sen viinanjuonnin niin aikasin.;)
Jos sun krapula näyttää noilta kuvilta, niin et oo kyllä pelkkää viinaa vetäny.:rolleyes:

Ihan oikein että sulle on tullu kostoks krapula, kun lopetit pe sen viinanjuonnin niin aikasin.;)
Jos sun krapula näyttää noilta kuvilta, niin et oo kyllä pelkkää viinaa vetäny.:rolleyes:

No tänään sitten lopetinkin vasta aamuseitsemältä. Join jotain Thai-viskiä, mikä ei toden totta ollut mikään makuelämys.

Katos, jepulta meni tonni rikki.

Heh, en huomannutkaan :dance:

Katottiin uusin muumio-leffa, aika perushuttua :jahas:

e. kuvia missä häh?

Heh, en huomannutkaan :dance:

Katottiin uusin muumio-leffa, aika perushuttua :jahas:

e. kuvia missä häh?

Onnea tonnista!;)

Edellisellä sivulla muutamia Dinhon ottamia Helsingin mainetta parantavia otoksia.:D
Byyrdillä sitten niitä miittijuttuja..

Onks sulla mitään kivoja siinä kännyssä?

Ei mitään jänskiä, yksittäisiä ihmisiä ja sitten jotain poikarakkauskimppahaleja :lol2:

e. ja Biroon kiusaamiskuvia!

Ei mitään jänskiä, yksittäisiä ihmisiä ja sitten jotain poikarakkauskimppahaleja :lol2:

e. ja Biroon kiusaamiskuvia!

Pistä jakoon! :hyper:

Katotaan illan mittaan miten jaksaa siirrellä koneelle :)

Back
Ylös Bottom