Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alyssaa :kippis1::lol2:

:D :D LOL :lol2:
Oliks Biroolla hauska ilta?

e. ja emmä ees ollu hirveen kännissä ;)

eksu!!!

:D :D LOL :lol2:
Oliks Biroolla hauska ilta?

e. ja emmä ees ollu hirveen kännissä ;)
Joo et ollu :D

Oli hauska ilta, todellakin:haart: Piti lähtee kotiin jo joskus puolenyön aikaa mut meniki sit valomerkkiin asti :kippis1: En ois millää malttanu lähtee. Missasinko mitään?

Joo et ollu :D

Oli hauska ilta, todellakin:haart: Piti lähtee kotiin jo joskus puolenyön aikaa mut meniki sit valomerkkiin asti :kippis1: En ois millää malttanu lähtee. Missasinko mitään?

Niin siinä välillä käy :D Ööh, missasit mun silmän :D Meillä oli Kimssonin kanssa niin hurjat sessiot et kolautin silmäkulman lamppuun. Tuli ihan törkeen paljon verta, lakanat ja pyyhkeet veressä. Nyt mulla on musta silmä ja oon just kovan näkönen :rock:

lettuja.

Niin siinä välillä käy :D Ööh, missasit mun silmän :D Meillä oli Kimssonin kanssa niin hurjat sessiot et kolautin silmäkulman lamppuun. Tuli ihan törkeen paljon verta, lakanat ja pyyhkeet veressä. Nyt mulla on musta silmä ja oon just kovan näkönen :rock:
Asiaa :lol2:

Menittekö kuppilasta suoraan sit hotellille?

Asiaa :lol2:

Menittekö kuppilasta suoraan sit hotellille?

Juu, mä oon harvinaisen onnettomuusaltis :D

Ja mentiin joo. Noi toiset vissiin dokas vielä sit hotellilla mut me mentiin kiltisti nukkumaan :rolleyes: Seuraava miitti turussa joulun alla ;)

Juu, mä oon harvinaisen onnettomuusaltis :D

Ja mentiin joo. Noi toiset vissiin dokas vielä sit hotellilla mut me mentiin kiltisti nukkumaan :rolleyes: Seuraava miitti turussa joulun alla ;)
Vai että nukkumaan :D

Pakko varmaan sinnekkin ilmestyä. Jos tällä kertaa saisi itekkin kupitettua kunnolla :rolleyes:

:lol2: yeah, rampaan nousukännissä Pakkiksen ja telkkarin väliä.

e. Punaviinistä mennee kieli violetiksi

Back
Ylös Bottom