Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nada memories:D Muistikuvat ovat perin hataria, muistan kun tämä yks vekkuli kaato juomat pöydälle ja sitten että asfaltin kanssa otin osumaa.

Nada memories:D Muistikuvat ovat perin hataria, muistan kun tämä yks vekkuli kaato juomat pöydälle ja sitten että asfaltin kanssa otin osumaa.
Joo, sie vähä kompuroit menemään :hyvä:
ei näyttäny kovin hyvältä se sinun kaatuminen, eikö oo mikkään paikka särki?

Naarmuja vaan ja kolotusta mutta eiköhän sitä jäädä henkiin:D

Jospa sitä tutustuisi sellaiseen ylellisyyteen tänään kuin päiväunet. Tai päivämakoilu, uni ei kuitenkaan tule. Pakkopaikallaanoloa, jos vaikka parantuisi.

Se oli hienoa! Nyt on pää kipeä, törkee nälkä, mutta hyvä mieli. Uudestaan ens vkonloppuna.:D

Jätin jengin Iguanaan ja tulin ite himaan syömään pizzaa. Uuteen nousuun kuudelta....:rolleyes:

Ihan hyvin näköjään sen vuoden tokan krapulan sai aikaan.. Ja kohta pitäis lähteä Pasilaan lastenkutsuille :D

Haha, katon just 60-luvun Batman leffaa ja napsin pizzaa naamaan. On toi kyl hyvä :hyvä:

e: shark repellent bat-spray, voi vithu :D

Se oli hienoa! Nyt on pää kipeä, törkee nälkä, mutta hyvä mieli. Uudestaan ens vkonloppuna.:D

Jätin jengin Iguanaan ja tulin ite himaan syömään pizzaa. Uuteen nousuun kuudelta....:rolleyes:

Voitais joop ottaa uudestaan ens vkl. Silleen ettei muut häiritse..;)

Kun lähin stadista ja yritin pitää itteni kasassa päästäkseni himaan, niin aattelin että en varmasti tänään mitään juo, mutta.. Avasin siiderin ja taidan ottaa vähäsen kuitenkin.:D

:haart: :haart: :haart:

Ihan hyvin näköjään sen vuoden tokan krapulan sai aikaan.. Ja kohta pitäis lähteä Pasilaan lastenkutsuille :D

Sä luovutit liian aikasin. Parhaat sekoilut alko vasta ompussa.;)
Nyt tähän huutavia lapsia niin kuuppa räjähtäis..:)

:haart: :haart: :haart:

Mun silmä on nyt sit tummentunu ihan kunnolla tosta kulmasta :D :D Yö Kimssonin kanssa --> musta silmä, olis pitäny arvata :D

Hain kaupasta maksalaatikkoa, kokista ja ediä. Näillä vois saada pikku hiljaa olon jotenkin ihmismäiseksi.

Aaah, mässypäivä... Tarkoittaneen siis= 24tölkillistä olutta, Formuloita jms. herkkuja.. :dance2:
Mitä se mies enempää tarttis :rolleyes:

Miks mun paita haisee ihan miesten hajuvedelle???:eek:

Alyssa: Kimble on kyllä sanojensa mittainen mies. :D

Jugis: Häiritsikö muut sua? Ei mua ainakaan.....;)

Nyt pitäis suihkuun mennä, että ehtis Kaisaniemeen kuudeksi. Toivottavasti tänään ei tarvii liikaa ottaa.

:kippis1:

Alyssa: Kimble on kyllä sanojensa mittainen mies. :D

Hmmm, niin miksiköhän? ;) Saatiin kuulla junassa kaikki teidän rivouksistanne :D
Ja onhan se :rolleyes:

Jeah, elämä voittaa. Söin suklaakakkua ja join mehua nurkassa täristen :D

Jugis: Häiritsikö muut sua? Ei mua ainakaan.....;)

Ootko sä sit salaa laittanu siihen jonkun hajuvettä? Hyi sua.:)

Kyllä mulla oli vähän semmonen olo että pikkasen häiritsi jokin juttu.;)

Hmmm, niin miksiköhän? ;) Saatiin kuulla junassa kaikki teidän rivouksistanne :D

Mitä siellä on sitten oikein tapahtunu? Mulla ei oo mitään hajua. Menin kiltisti ajoissa nukkumaan..:rolleyes:

Mitä siellä on sitten oikein tapahtunu? Mulla ei oo mitään hajua. Menin kiltisti ajoissa nukkumaan..:rolleyes:

Niin niin, tietysti ;)
Söpöä :haart:

Kävitkö Alyssa sen silmän kanssa jossain?

Kävitkö Alyssa sen silmän kanssa jossain?

En, ajattelin huomenna käväistä terveyskeskuksessa jos näyttää pahalta. Ei se onneksi loppujen lopuksi ole niin kovin iso. Kivat varjostukset on kyl muodostunut, onneksi vaan tohon yläluomen 'kulmaan' :D

Ens kerralla lupaan jaksaa pidempään :)

Back
Ylös Bottom