Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä vaan selitetään, että mä olisin tehny jotain, mutta ite en tiiä mistään mitään.:eek:

Ne ei oo bileet eikä mitkään jos ei veri lennä!:D

Et vaan muista ;)

Vois vähän siivoskella ja sit tehä tortilloja :kuola:

Kiitosta nyt vielä kaikille miittiin osallistuneille omastakin puolesta! Oli hieno keikka kaikin puolin. :D
Kivaa oli, olette hienoja ihmisiä. ;)
Nyt pumppu hakkaa siihen malliin, että pakko ottaa lisää menovettä koneistoon. Mähän muuten lupasin olla livenä ehkä vielä pahempi kuin täällä, ja tulihan se rooli hoidettua kunnialla loppuun saakka. On siinä omppuhotellin siivoojilla ollu tänää ihmeteltävää mitä siellä on tehty. :lol2:
Nyt ulos tuulettumaan!

KIITOS JA ANTEEKSI!:haart:

Kimsson on kyllä sananmukaisesti Hieno mies!;)
Mä luulen että siellä huoneessa on jo poliisin pojat käyny tutkimassa mitä on tapahtunu. Kuulusteluja odotellessa..:evil:

Kimsson - teurastajan poika.

Vet inte, mutta mulla on suht tylsää tänään. Pakko-oleskelua :curs:

Kipeänä, jos vaikka parantuis tästä flunssasta. Kun ei osaa rauhoittua muuten...

Moro, pitkästä aikaa, lueskelin väliin jääneet sivut, ku olivat rästissä, oivoi kateeksi käy kaikkii miittiläisii, ku menikin vissi iha hienosti .. :)

Olipas kiva ottaa välikuolemat tossa äsken. Kyl mä jo tunti sitten heräsin mutta ei meinaa enää jaksaa jatkaa..:(
Jengiä olis taas menossa joka puolella, mutta ei nyt enää tiiä jaksaako liikkua.Plääh.

Jahas, näin sitten tämä päivä.

Tää päivä vituttaa, ei ole saanu mitää aikaseksi, jos sitä nyt alkais ahkeroimaan ja menis untenmaille! :D

Tää päivä vituttaa, ei ole saanu mitää aikaseksi, jos sitä nyt alkais ahkeroimaan ja menis untenmaille! :D

Sama, koko päivä menny enemmän tai vähemmän sumussa. Tai kyllä mä jääkaapin siivosin :D Ei mulla kyl oo oikein mitään mitä pitäis saada aikaseksi...

Vieläkin darra ja silmäkulma sattuu ihan pirusti. Hyvin vedetty taas :thumbs:

Tämä on sitten minun kahdestuhannes viestini.

Kröhöm: niiin joo tuota äh siis ....

Viiniä: check
Viskiä: chek
Hyvä sotaleffa kakkoselta: check

Ei ny niin paska päivä kuiteskaan. Onnittelut Koo-tulhulle 2t viestin johdosta.

Back
Ylös Bottom