Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Peruutus mahdotonta tässä vaiheessa. Piste.

Täällä on hartia jumissa/tulehtunut. Pari nappia otettu jo ap, mutta pari pitää ottaa vielä.
Hartianlämmitäjälle paikka avoinna. Avoimet hakemukset tänne, kiitos.

Voi vittu toi esimieskin on tollanen vitun keila.. Huudoksihan se meni :D

Ei helvetti, aina noita naisa saa odottaa!
Lähtö viivästyy tunnilla... :D

E: Nyt ENSIPURAISU!

Ei helvetti, aina noita naisa saa odottaa!
Lähtö viivästyy tunnilla... :D

E: Nyt ENSIPURAISU!

No voi hemmetti! Mitäs ne naiset nyt TAAS viivyttelee??:eek:
KimKim!:kippis1:

Jaahas, ja mun hommatkin kuulemma tulee todennäköisesti vaihtumaan :D
Vittu mitä paskaa. Sanoin kyllä ihan suoraan että antaa vaihtua, en mä täällä kovin pitkään ajatellut muutenkaan vanheta.

No voi hemmetti! Mitäs ne naiset nyt TAAS viivyttelee??:eek:
KimKim!:kippis1:
No emt, Alyssalta tuli ilmo, ettei ehdi junaan koska oli väärällä bussipysäkillä! (wtf :hyvä:) :lol2:
Noh, aloin tässä sitten tunnelmoida trediä ja ottamaan olutta, ei kai tässä mikään kiire sinne teidän syliin ole. EIPÄ! Liukkarit ja kaikki on jo pakattu.
Taitaa saada Alyssa penalty-patonkia junassa tunnin viivästyksen edestä. :kippis1:

Jaahas, ja mun hommatkin kuulemma tulee todennäköisesti vaihtumaan :D
Vittu mitä paskaa. Sanoin kyllä ihan suoraan että antaa vaihtua, en mä täällä kovin pitkään ajatellut muutenkaan vanheta.

Se on hyvä sanoa ihan suoraan vaan miltä tuntuu. Mä tein aamulla vähän samaa yhelle esimiehelle, kun alkanu niin kypsyttää. Lähetään vaan yhessä hattu kourassa ettimään uutta työpaikkaa!:D

No emt, Alyssalta tuli ilmo, ettei ehdi junaan koska oli väärällä bussipysäkillä! (wtf :hyvä:) :lol2:
Noh, aloin tässä sitten tunnelmoida trediä ja ottamaan olutta, ei kai tässä mikään kiire sinne teidän syliin ole. EIPÄ! Liukkarit ja kaikki on jo pakattu.
Taitaa saada Alyssa penalty-patonkia junassa tunnin viivästyksen edestä. :kippis1:

Blondilla meni siis ihan nappiin..:D Säästä meille kanssa vähän rangaistuksen antamista. Tahdon päästä näkemään kun se kärsii..;)

Mä ottaisin loparit jos olis munaa. Mutta ollaan just muuttamassa ja kaikkee ni en voi ottaa mitään riskejä etten saiskaan uutta työtä heti.

Blondilla meni siis ihan nappiin..:D Säästä meille kanssa vähän rangaistuksen antamista. Tahdon päästä näkemään kun se kärsii..;)
Eiköhän sille keksitä uutta punishmenttia paikanpäällä. Anna mä nyt edes sisäänajan sen ennen miittiä, kestää sitten pidempään tokalla kerralla. ;)
Mä ottaisin loparit jos olis munaa. Mutta ollaan just muuttamassa ja kaikkee ni en voi ottaa mitään riskejä etten saiskaan uutta työtä heti.
Kai sulla on edes työhakemuksia vetämässä muualle parhaillaan?

Nyt se perkele pukkaa tänne. Kai me vielä hyvn ehdittäs siihen kolmen junaan. :O

Kai sulla on edes työhakemuksia vetämässä muualle parhaillaan?

On kokoajan. Mä vaan tähtään oppisopimuspaikkaan ja ne on vähän kortilla, mutta ens viikolla ois moisiin paikkoihin kaksi haastattelua jo :)
Mullahan olis ollu se yks unelmaduuni mikä meni reissun takia vituiks :itku:

Ei helvetti, mähän lähen muuten nyt vittuun täältä!->

Eiköhän sille keksitä uutta punishmenttia paikanpäällä. Anna mä nyt edes sisäänajan sen ennen miittiä, kestää sitten pidempään tokalla kerralla. ;)

Anna mennä vaan silleen nätisti. Täällä sitten tulee rangaistusta oikein olantakaa koko illan.:whip:

Nyt suihkuun ja sit aamupalaaeli soppaa:kippis1:

Leni on jo helsingissä. Tullaan joskus kuuden aikaan nyt sinne sitten. Toi alko syömään täällä. :D

Back
Ylös Bottom