Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei helvetti, aina noita naisa saa odottaa!
Lähtö viivästyy tunnilla... :D
E: Nyt ENSIPURAISU!

No emt, Alyssalta tuli ilmo, ettei ehdi junaan koska oli väärällä bussipysäkillä! (wtf :hyväNo voi hemmetti! Mitäs ne naiset nyt TAAS viivyttelee??
KimKim!:kippis1:
:lol2:Jaahas, ja mun hommatkin kuulemma tulee todennäköisesti vaihtumaan :D
Vittu mitä paskaa. Sanoin kyllä ihan suoraan että antaa vaihtua, en mä täällä kovin pitkään ajatellut muutenkaan vanheta.
No emt, Alyssalta tuli ilmo, ettei ehdi junaan koska oli väärällä bussipysäkillä! (wtf :hyvä:lol2:
Noh, aloin tässä sitten tunnelmoida trediä ja ottamaan olutta, ei kai tässä mikään kiire sinne teidän syliin ole. EIPÄ! Liukkarit ja kaikki on jo pakattu.
Taitaa saada Alyssa penalty-patonkia junassa tunnin viivästyksen edestä. :kippis1:
Eiköhän sille keksitä uutta punishmenttia paikanpäällä. Anna mä nyt edes sisäänajan sen ennen miittiä, kestää sitten pidempään tokalla kerralla. ;)Blondilla meni siis ihan nappiin..:D Säästä meille kanssa vähän rangaistuksen antamista. Tahdon päästä näkemään kun se kärsii..;)
Kai sulla on edes työhakemuksia vetämässä muualle parhaillaan?Mä ottaisin loparit jos olis munaa. Mutta ollaan just muuttamassa ja kaikkee ni en voi ottaa mitään riskejä etten saiskaan uutta työtä heti.
Kai sulla on edes työhakemuksia vetämässä muualle parhaillaan?

Eiköhän sille keksitä uutta punishmenttia paikanpäällä. Anna mä nyt edes sisäänajan sen ennen miittiä, kestää sitten pidempään tokalla kerralla. ;)