Prayer vaihtoi Pepsin mehuun ja tuli uskoon? :D
Niin ja jägermeisterin Strohiin :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Prayer vaihtoi Pepsin mehuun ja tuli uskoon? :D
Kaksi pylvästä elämäni tiellä on nyt kaadettu.

Mälläsit jenkillä kännipäissään puhelinpylväisiin?![]()
Juu, ei vaan kaadoin eduskunnan edestä pari tolppaa, vielähän niitä sinne jäi. Loppu bensa kesken.

Niin ja jägermeisterin Strohiin :lol2:
Onko Stroh kovaa kamaa?
Kuulemma, jotkut sitäkin jua...
Miksi?Minua jännitää. :(
Minua jännitää. :(
Vaikuttaa siltä että WTF-threadi on tehny tehtävänsä :DOnks jännäkakka?
Älä panikoi. Kyllä sut joku sieltä tulee pelastamaan:haart:Huomisessahan on kaikki katastrofin ainekset. Hirveässä tuubassa kankean itseni junasta ulos vieraan kaupungin keskustassa ja mitä sitten? MITÄ SITTEN?! MITÄ SITTEN TAPAHTUU?! :jahas:
Ei mitään käryä. :itku:
Kuka mun kanssa tulee leikkii? Mistä mä löydän kaikki? Mitä jos en tulekaan toimeen kenenkään kanssa? Mitä jos eksyn suuressa kaupungissa? Missä on Kaisaniemi? Kuka söi kaikki sipsini? Kuka ampui JFK:n?`:itku:
Huomisessahan on kaikki katastrofin ainekset. Hirveässä tuubassa kankean itseni junasta ulos vieraan kaupungin keskustassa ja mitä sitten? MITÄ SITTEN?! MITÄ SITTEN TAPAHTUU?! :jahas:
Ei mitään käryä. :itku:
Kuka mun kanssa tulee leikkii? Mistä mä löydän kaikki? Mitä jos en tulekaan toimeen kenenkään kanssa? Mitä jos eksyn suuressa kaupungissa? Missä on Kaisaniemi? Kuka söi kaikki sipsini? Kuka ampui JFK:n?`:itku:
E: Ja lisäksi tuo jepun mainitsema jännäkakka vituttaa, sitä on nyt pantattu niin, että saatan joutua raottamaan rakkauden portteja tunkilla saadakseni tuon körilään ulos sieltä. :(