Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu, ei vaan kaadoin eduskunnan edestä pari tolppaa, vielähän niitä sinne jäi. Loppu bensa kesken.

Tuon lisää bensaa. Odota hetki.:)

Yskänlääkettä.

Mulla alkaa olla aika WTF kutina peräpukamissa. Joko mennään??:kippis1:
Olis pitäny nukkua vähän pidempään, jotta sais vähän akkuja ladattua, mutta eihän sitä malttanu. Levätään haudassa.:)

Mä en voi sietää tyhmiä ihmisiä, miksi meillä on töissä niitä niin paljon :D

Onks jännäkakka?

Huomisessahan on kaikki katastrofin ainekset. Hirveässä tuubassa kankean itseni junasta ulos vieraan kaupungin keskustassa ja mitä sitten? MITÄ SITTEN?! MITÄ SITTEN TAPAHTUU?! :jahas:
Ei mitään käryä. :itku:
Kuka mun kanssa tulee leikkii? Mistä mä löydän kaikki? Mitä jos en tulekaan toimeen kenenkään kanssa? Mitä jos eksyn suuressa kaupungissa? Missä on Kaisaniemi? Kuka söi kaikki sipsini? Kuka ampui JFK:n?`:itku:

E: Ja lisäksi tuo jepun mainitsema jännäkakka vituttaa, sitä on nyt pantattu niin, että saatan joutua raottamaan rakkauden portteja tunkilla saadakseni tuon körilään ulos sieltä. :(

Elä Kimsson stressaa<3

Huomisessahan on kaikki katastrofin ainekset. Hirveässä tuubassa kankean itseni junasta ulos vieraan kaupungin keskustassa ja mitä sitten? MITÄ SITTEN?! MITÄ SITTEN TAPAHTUU?! :jahas:
Kuka mun kanssa tulee leikkii? Mistä mä löydän kaikki? Mitä jos en tulekaan toimeen kenenkään kanssa? Mitä jos eksyn suuressa kaupungissa? Missä on Kaisaniemi? Kuka söi kaikki sipsini? Kuka ampui JFK:n?`:itku:
Älä panikoi. Kyllä sut joku sieltä tulee pelastamaan:haart:

Mä lähen kyllä tästä pikkuhiljaa himpeen, korvakorukaupan kautta->

E: Ja lisäksi tuo jepun mainitsema jännäkakka vituttaa, sitä on nyt pantattu niin, että saatan joutua raottamaan rakkauden portteja tunkilla saadakseni tuon körilään ulos sieltä. :(

Turhaa porua. Asioilla on tapana järjestyä!

Back
Ylös Bottom