Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No hui, luin horoskooppini. Pitää pelottavan hyvin paikkaansa.

Palkka tuli ja palkka melkis meni, joten saa nähä pidänkö. Pitäkää te ja mä katon vierestä kateellisena tai myötähäpeää tuntien...:rolleyes:

Mäkin voisin ottaa 20 € lompsaan ja Fuhrer vois piffaa loput. :dance:

Vähä kyl nakertaa kun on lauantai töitä ni ei voi kunnolla ottaa sitten huomenna. Teidän pitää sitten ottaa munkin edestä :D

Huomenna aukee hanat:kippis1:

Historian tunti ATK-luokassa, jotenkin eksyin pakkikselle :D

Tuli muuten mieleen sellanen, että kun ei ehkä ihan kaikkien nimiä (oikeita) tiedetä, niin millaista on soittaa ekaa kertaa toisillemme? "Moi, tääl on *piip*, niin siis T-Byrd...:hyvä:

Tuli muuten mieleen sellanen, että kun ei ehkä ihan kaikkien nimiä (oikeita) tiedetä, niin millaista on soittaa ekaa kertaa toisillemme? "Moi, tääl on *piip*, niin siis T-Byrd...:hyvä:

Mä oon heleppo ku mua sanoo kaikki Jepuks muutenkin :)

Mäki nyt oon aika helppo ku oikee nimi on hyvin lähellä tota nickiä. Todennäköisesti sanon eka että : "Biroo täs moi.Plaa plaa..."
Jossain sivulauseessa sitten mainitsen oikean nimeni :D

Haha, mietin ihan samaa eilen :D Onneks mulla on suht helppo nikki lausua, vähän hassu olo saattaa silti tulla.

Mulla ei oo kenenkään numeroja!Mistä mä tunnistan ihmisiä!Mitä jos mua väsyttää perjantaina niin että nukahdan ennenkun ehdin lähteä!Mitä jos tänne iskee vielä joku maanjäristys noiden edellisten settien lisäksi!
:hyper:

Mulla on onneks parin kaverin numerot jo:hyvä:

Täytyy varmaan harjotella joku naseva avaus puhelulle kun sitten soitan vuoronjälkeen :D

Mulla on onneks parin kaverin numerot jo:hyvä:

Täytyy varmaan harjotella joku naseva avaus puhelulle kun sitten soitan vuoronjälkeen :D

Oot kuitenkin stalkannu ne numerot jostain :jahas:

Back
Ylös Bottom