Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla ei oo kenenkään numeroja!Mistä mä tunnistan ihmisiä!Mitä jos mua väsyttää perjantaina niin että nukahdan ennenkun ehdin lähteä!Mitä jos tänne iskee vielä joku maanjäristys noiden edellisten settien lisäksi!
:hyper:
Saat kohta privaa. :)

Oot kuitenkin stalkannu ne numerot jostain :jahas:
Säkin. (ei oo muuten stalkannu)

Ei pysty oikein stalkkaa mistää ellei sitten tiedä etu- ja sukunimeä sekä paikkakuntaa missä asuu;)
Ihan privalla sain ne.

Niijoo :P

Ei vitsi natsisaksajutut on TYLSIĂ„!

Historia on mielenkiintosta ja kivaa. Etenki maailmansodat ;)

Ei oo :( Tai no okei on joskus, nyt ei vaan oikein nappaa. GCSE study guiden sivuillakin kiva propagandasetti holokaustista, siinä esiteltiin 2v tyttö joka tapettiin leirillä :jahas:

Ei oo :( Tai no okei on joskus, nyt ei vaan oikein nappaa. GCSE study guiden sivuillakin kiva propagandasetti holokaustista, siinä esiteltiin 2v tyttö joka tapettiin leirillä :jahas:
Ei varmasti ollut ainut 2v joka siellä tapettiin :rolleyes: Historia oli kyllä koulussa paras aine. Vähä kyl harmittaa kun kirjotin siitä pari pistettä vajaan E:n :(

Ei oo totta!

Meidän piti viedä huonekaluja ilmaseksi systerille... Oletettiin että tottakai se on himassa ja auttaa kantamaan.. Nyt alko hirvee raivoominen et ei oo olemassa ja mulla on paska asenne :D

Ihanku kiinnostais kantaa sen kamoja sinne.

Ei ollutkaan, mutta jotenkin odottaisi GCSE:n sivuilta vähän objektiivisempaa näkökulmaa :wtf:
Hihih, musta tuleekin ylioppilas ensin joulukuussa ja uudestaan ensi keväänä :D

Ei oo totta!

Meidän piti viedä huonekaluja ilmaseksi systerille... Oletettiin että tottakai se on himassa ja auttaa kantamaan.. Nyt alko hirvee raivoominen et ei oo olemassa ja mulla on paska asenne :D

Ihanku kiinnostais kantaa sen kamoja sinne.
Kiittämättömyys on maailman palkka :rolleyes:

Alyssa: Miten voi tulla kaksi kertaa ylioppilaaks? Vai teetkö jotain kaksoistutkintoa?

Kyllähän nyt naiset voi kaksikin kertaa tulla!!

(i did it, i iz a pervert :rolleyes:)

Alyssa: Miten voi tulla kaksi kertaa ylioppilaaks? Vai teetkö jotain kaksoistutkintoa?

Suomalainen yotutkinto ja IB-yotutkinto ;) Ajattelin et vois pitää kahet juhlat ni sais paljon rahaa :rolleyes:

e. Jepu on selvästikin viettänyt liikaa aikaa tässä tredissä :D

Suomalainen yotutkinto ja IB-yotutkinto ;) Ajattelin et vois pitää kahet juhlat ni sais paljon rahaa :rolleyes:
Missä käyt tota IB:tä? Tyttöystävä käy totta samaa. Kirottu koulutus. Sen takia nään sen ehkä hyvällä tuurilla kerran kuukauteen :jahas:

Missä käyt tota IB:tä? Tyttöystävä käy totta samaa. Kirottu koulutus. Sen takia nään sen ehkä hyvällä tuurilla kerran kuukauteen :jahas:

Turussa. Ja tää on kyl aika perseestä :D Eiks sun tyttöystävä asunu jossain ulkomailla vai muistanko väärin? Mulla on tällä hetkellä niin, että näen kavereita kunnolla kans about kerran kuukaudessa vaikka asutaan samassa kaupungissa, ei vaan oikein ehdi kun munkin kaveripiiristä iso osa on itekkin IB:llä... :(

e. Jepu on selvästikin viettänyt liikaa aikaa tässä tredissä :D

Työpäivinä oo muuta tekemistä ku asua tässä tredissä :D

Turussa. Ja tää on kyl aika perseestä :D Eiks sun tyttöystävä asunu jossain ulkomailla vai muistanko väärin? Mulla on tällä hetkellä niin, että näen kavereita kunnolla kans about kerran kuukaudessa vaikka asutaan samassa kaupungissa, ei vaan oikein ehdi kun munkin kaveripiiristä iso osa on itekkin IB:llä... :(
Asuu se joo. Pistivät sisäoppilaitokseen, kalterit ikkunoissa ja kaikki :lol2:

Mistä tiesit et se asuu ulkomailla? Oot vaklannu mun kirjotuksia :jahas:

Asuu se joo. Pistivät sisäoppilaitokseen, kalterit ikkunoissa ja kaikki :lol2:

Mistä tiesit et se asuu ulkomailla? Oot vaklannu mun kirjotuksia :jahas:

Osaan mäki stalkata ;)

Kuulostaa UWC:ltä? Hain sinne ykkösen alussa mut en päässy ja vieläkin harmittaa :(

Mikä on UWC? :lol2: En oo koskaa kuullutkaan. Minne päin maailmaan hait?

United World College, eli IB ulkomailla periaatteessa. http://www.uwc.org/

Taisin laittaa ekaksi vaihtoehdoksi Walesin (tai USA:n, en muista), sit jotain Italiaa, Kiinaa ja Costa Ricaa. Ei sillä paikalla olis oikein ollu väliä :D Toisaalta on täällä Suomessakin ihan kivaa välillä.

e. Mua ainakin jännittää!

United World College, eli IB ulkomailla periaatteessa. http://www.uwc.org/

Taisin laittaa ekaksi vaihtoehdoksi Walesin (tai USA:n, en muista), sit jotain Italiaa, Kiinaa ja Costa Ricaa. Ei sillä paikalla olis oikein ollu väliä :D Toisaalta on täällä Suomessakin ihan kivaa välillä.

e. Mua ainakin jännittää!
Kyl mä ainaki luulen että olis tuolla Costa Ricalla "vähän" siistimpää ku jossain Turkusessa :D

Enkä mä muista kuuluko se koulu johonkin tollaseen UWC hommeliin. Ne kalterit toi kyllä tosi kotoisan tunnelman :D

Dinho: Jännittää kyllä vähän :haart:

Back
Ylös Bottom