Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muahhahhah... Lauantaina oli tytöille järkytys kun sanoin että olenkin lukiossa, luulivat että olen tuolla amkissa tradenomina tai opettajaksi opiskelemassa. Ihmisiä on kiva pikkupienissä koijjata.

Sillon kun olin vielä ammattikoulussa, kaikki pojat oli varmoja että koijjaan niitä vaan :jahas:

Lääkäri kielsi mua käyttämästä korkokenkiä :itku: Miittiin laitan kyllä korkkarit baariin mut otan toiset kengät mukaan :rolleyes: Ei ollu jalka luutunu yhtään, kuukausi viel katotaan ja joulukuussa ehkä ydinnaulataan. Kivaa.

Lääkäri kielsi mua käyttämästä korkokenkiä :itku: Miittiin laitan kyllä korkkarit baariin mut otan toiset kengät mukaan :rolleyes: Ei ollu jalka luutunu yhtään, kuukausi viel katotaan ja joulukuussa ehkä ydinnaulataan. Kivaa.

Mä pidin pitkästä aikaa siel bb-seteissä korkkareita ja oli kyllä hankalat. Siis mä omistan korkkareita joku 15 paria, mutten ole käyttänyt muutamaan vuoteen juurikaan kun toi mies on niin lyhyt.
Nyt oon sit tottunut mataliin kenkiin :(

Mä pidin pitkästä aikaa siel bb-seteissä korkkareita ja oli kyllä hankalat. Siis mä omistan korkkareita joku 15 paria, mutten ole käyttänyt muutamaan vuoteen juurikaan kun toi mies on niin lyhyt.
Nyt oon sit tottunut mataliin kenkiin :(

Mä oon tottunu korkkareihin, oli tosi outoa ku kävin tänää ostamassa citylenkkarit ja kävelin ympäriinsä niillä. Tosin kyllä sen itekkin tunsi ettei polvi oikee tykänny jos kävelin pitkiä matkoja koroilla :rolleyes:

Ykkösen leffassa. No eipä niitä näköjään hirveesti siinä oo..

No voihan muna. Oisin todellakin halunnu nähdä ton pätkän, saakohan tota mistä?

No voihan muna. Oisin todellakin halunnu nähdä ton pätkän, saakohan tota mistä?

Näkiskö ton jostain yle-areenasta tai jostain. En mä kyllä tiiä.

Olin itse niin hyvin ajanhermolla, että olin tv:n edessä valmiusasemissa.:dance:

e. hehheee apinaa väännetään pätkässä..=)

Näkiskö ton jostain yle-areenasta tai jostain. En mä kyllä tiiä.

Olin itse niin hyvin ajanhermolla, että olin tv:n edessä valmiusasemissa.:dance:

e. hehheee apinaa väännetään pätkässä..=)

Toi oli kyl hyvännäköstä kun äijät lähti jahtaa tsygillä sitä kundii!!!!!:hyvä:

e: Tunnen ton toisen jannun, joka yrittää pokaa tota muijaa (joka joutu just rizzla-reissulle :D)

Toi oli kyl hyvännäköstä kun äijät lähti jahtaa tsygillä sitä kundii!!!!!:hyvä:

Putosin ihan kympillä kun isot jätkät polki.:D
Harmi kun eivät saaneet kiinni. Jos ne vielä sais ja repis kädet irti..:hyper:

Back
Ylös Bottom