Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En suosittele töiden tekemistä. Siitä voi tulla työuupumus ja se ei ole hyväksi noin nuorelle ihmiselle. Ota siis ihan rennosti ja nosta jalat pöydälle ja anna pakkotoiston tyydyttää kaikki himosi ja halusi.

Mä lähen löhöilemään sänkyyn. Hyvää yötä hanipuppelit!:haart:

Mä lähen löhöilemään sänkyyn. Hyvää yötä hanipuppelit!:haart:

Öitä :haart:

Mä lähen kans, meen toivottavasti näkemään jatko-osan mun viimeöiselle unelle. ;)
Hyvää yötä pienenpienet donitsini! :haart:

Nyt on pumppi! Kuka tulisi hieromaan etureisiäni? :haart:
Niin ja hei vaan kaikille, olen Kimsson. valmis kokeilemaan kaikkea uutta, paitsi kansantanssia. :jahas:

Moi kimsson kulta! Minä voisin hieroa jopa hieman taka- ja sisäreisiäsikin. :haart:

mitä sinulle kuuluu? taisit riipasta aika myöhäset treenit

Olen paikalla! Saavuin juuri salilta, paska reeni ja puhti pois. Onneksi kuningasliike penkki kulki edes jotenkuten nousujohteisesti. Saatiin sitten reenata pimeässä muutama sarja kun valot sammu kymmenen minsaa ajoissa. :D Onneksi pimeän tuoma yllätysmomentti toi vain lisäpumppia lahkeeseen.
Mitä pojat? :haart:

Nukkumaan.

Tuu duunaa mua? :haart: Vai säästeletkö miittiin, jos salikäyntikin jäi vain säkkien raateluksi?

Back
Ylös Bottom