Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lööv is in the air<3

Mikäs helvetin liputuspäivä tänään on? Vai vittuillakseenko ne noita tuolla tuulettaa? :confused:

Jaahas, kai sitä vois puolen tunnin päästä alkaa tekemään lähtöä sinne studiolle :dance:

Hyi saatana tätä myötähäpeän tunnetta kun katsoo tätä Nelosen "ritari" leffaa.

Kerrankin taidetaan olla samaa mieltä. :thumbs:

Tosin nyt kun mietin: jos saisin perjantaina kyydin töihin niin voisin sitten ehkä jättää työvaatteet duuniin ja tulla suoraan töistä teidän kaa kupittaa. Sitten sieltä taksilla himaan ja lauantaina pirteenä töihin :kippis1:

Joo näin mä teen. Ei jää miittikään sitten väliin:rock:

Loistavasti suunniteltu. :hyvä:

Kävin syömässä kakkua ja juomassa skumppaa :haart: Skumppa ei kyllä jostain syystä oikein mennyt alas...

No ei mennyt eikä pidäkään mennä, koska olet yksinkertaisesti liian nuori juomaan alkoholipitoisia juomia.

No enkä oo... Oon jo aikuinen hei.

:jahas:

Huomenna on äikän esseekoe ja oon hukannu vakiokynäni, jätin sen johonkin kouluun :itku: Teen aina kokeet sillä :(

:jahas:

Huomenna on äikän esseekoe ja oon hukannu vakiokynäni, jätin sen johonkin kouluun :itku: Teen aina kokeet sillä :(

Tiedän tunteen, kiintymys on todellista. Nyt hankit toisen yhtä hyvän kynän ja näytät niille miten kokeet pitää tehä! :D

Ei oo olemassa yhtä hyviä kyniä :( sinne tais mennä mun L :D

Ai se on nykyään kiinni kynästä, millanen taikakynä sulla oikeen oli? Toimiiko korkeemmalla asteella kans? Voisin semmosen nimittäin huomenna jostain Tiimarista kipasta :D

Back
Ylös Bottom