Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai se on nykyään kiinni kynästä, millanen taikakynä sulla oikeen oli? Toimiiko korkeemmalla asteella kans? Voisin semmosen nimittäin huomenna jostain Tiimarista kipasta :D
Jos saat L:än ni meen IDOLSiin laulamaan Heidikyröä.
Se oli sellanen pinkki lyijytäytekynä mikä oli itseasiassa jo pikkasen haljennut, oon käyttäny sitä lukion alusta asti. Ja kai se toimii, noita on vaan tosi vaikea löytää.
Miks kukaan ei ikinä usko et oon hyvä koulussa? :D Kyl mä tekstitaidosta jotai 5-6 pistettä/tehtävä sain. Alustavasti.
Mikähän toi satanistikin on tuol? "noidaksi haukuttu" AIJAA?!
Pinkki? Njoo, unohdampa sittenkin tuon Tiimarin reissun... :D
Jep, pinkki :haart: :D
operaatio kaikki vituiksi
musta tuntuu että mä otan vähän liiankin usein tähän osaaOho, musta tuntuu että oon ottanu joskus osaa tohon.
No kai niitä sentään saa jossain muissa väreissä? Aika paljon tommonen taikakynä helpottais taakkaa, ei niin kauheesti tarvis opiskella enää... :dance2:
Eipä täs kummempii. Juonu rahat ja pelannu silmät punasena dotaa. No onneks viikol saa taas rahoja. Tänää pitäs vähä autoo fiksata.
AwwNyt on kyl just sellanen päivä et haluisin vaan makoilla jonkun vieressä ja kattoo vaikka leffoja.
Läheisyyden kaipuuta =)
e: :haart: