Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mitä sitten touhuat viikonloppuisin?:eek:

Lueskelen, nukun, lenkkeilen, käyn leffassa taikka kaupungilla jos on jotain ostettavaa. Aika usein meen viikonlopuksi mutsille Lohjalle.
Aikasemmin mulla oli tapana olla viikonloputkin töissä mutta paloin loppuun ja nyt mulla on kielto :D

Tollanen simpanssi ois ihan helmi kotieläin

Mulla on maailman ihanin valkoinen mekko huomisiin pippaloihin :haart: Saa nähdä, miten kauan se pysyy valkoisena.

Pitäisköhän munkin miettiä jos lähtis huomenna johonkin.

Söin äsken äidin tekemiä lihapullia. :haart:
Mitäs wtf-moppet?

Söis kanaa ja riisiä, sekä nauttisi yhden koffin portterin:kuola:

Jalkatreeni takana, väsyttää :zzzz:
Mikäs meno täällä?

Herkkää @ salkkarit :D

Myös Dinhon säkit maistuvat jumalaiselta. Voisiko olla että Sinebrychoff uuttaisi Dinhomonin säkkimehua ehanaan Porter-nektariinsa?

Nääh, päivällä aattelin mennä mm. uimaan

Urheilet ihan vitusti.

En edes :rolleyes:
Reilu tunnin varmaan per päivä, viikonloppusin ehkä enemmän kun on aikaa tehdä kaikkia kivuuksia. Mutta siis tottakai tulee liikuttua enemmän, kun on koirakin.

Nääh, päivällä aattelin mennä mm. uimaan
Tiesitkös, että uiminen ja erityisesti sukeltaminen helpottaa krapulaa? Intissä opin, että kun sukeltaa noin neljään metriin heti aamutuimaan, paine poistaa tehokkaasti päänsärkyä ja pahaa oloa. :kippis1:

En edes :rolleyes:
Reilu tunnin varmaan per päivä, viikonloppusin ehkä enemmän kun on aikaa tehdä kaikkia kivuuksia. Mutta siis tottakai tulee liikuttua enemmän, kun on koirakin.
Kyl mun mielestä: käyt lenkkeilee koiran kanssa, käyt salilla sit viel uit. Etkä edes dokaa. Ihme muija:worship:

Mulle ei tuu ikinä krapulaa, tänä vuonnakin on ollut vaan kerran.
Ja normaali ryyppytahti on kerran pari kuussa, eli turha vedota että juon niin harvoin. Mulla on vaan nyt kuiva kausi :D

Back
Ylös Bottom