Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alat olee jo vanha.Voi vitalis, mä alan kaljuuntua... :(

Jahas, mitähän sitä tänään?
Niin kai se vissiin on... :wtf:Alat olee jo vanha.

Voisin heittää tyhmänä vihjeenä että jos alkaa näyttää pahalta ni leikkaa tukka?Niin kai se vissiin on... :wtf:
Mutta tosissaan, mä olen menettänyt jo sen verran hiuksiani, että siitä on huomauteltu jo selänkin takana. Kuulin siitä siis itse, ei mulle suoraan asiasta kerrottu... Ja ikään kuin siinä ei olisi vielä tarpeeksi, on ohimoiltanikin hiusraja paennut sen verran, että tulen luultavasti näyttämään helvetin tyhmältä muutamien vuosien kuluttua. Kiitos geenien.
![]()
Tuut mun kanssa Amarilloon :D
Tekis hirveesti mieli kävästä siellä tänään, en oo viel kertaakaan ollu tossa uudessa Amarillossa (ku se muutti).
jepu: Joo no itekki oon kyllä harvemmin mut liikkumisella tarkotin salia ja lenkkeilyä ;)
No mitä sitten touhuat viikonloppuisin?Emmä käy viikonloppusin salilla kun tosi harvoin. Lenkillä käyn kyllä päivittäin jo koirankin takia.

Ei tuo nyt tyhmä vihje ole, mutta pään muodon ansiosta tuollainen ratkaisu saisi mut näyttämään entistä typerämmältä. :DVoisin heittää tyhmänä vihjeenä että jos alkaa näyttää pahalta ni leikkaa tukka?
Oot laatikko-pää?:DEi tuo nyt tyhmä vihje ole, mutta pään muodon ansiosta tuollainen ratkaisu saisi mut näyttämään entistä typerämmältä. :D
No uuh! Taidan kyllä jättä huvittelun välistä tältä viikonlopulta kun tuli keskiviikkona oltua jo. Jos huomenna sais luettu hissan kertauskirjan niin ois hyvä, sit siivois kanssa.

Eli vedät pelkät stringit päälle? Ehkä ihan pikkusen pikkuset ylä-osat?Mäkin olin keskiviikkona... Ja huomenna pitäis lähteä jonnekin hevonvittuun kaverin synttäreille, sieltä ei pääse pois ku vasta seuraavana aamuna. Teema on kyllä kiva, the Caribbean, tulee vähän kesäfiilistä tähän syksyyn
Tänään vois kyllä ottaa rauhallisesti.

Eli vedät pelkät stringit päälle? Ehkä ihan pikkusen pikkuset ylä-osat?![]()
En mielestäni. :DOot laatikko-pää?:D