Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kerran on ollut työpaikalla keissi, että ei päässyt pakkikselle. Ilmoitin heti pomolle että en pysty nyt kyllä oleen täällä, jos ei ala toimiin. Muutama tunti siitä, niin taas toimi.

Ei paha. Lähtis heti vaan käymään lääkärissä ja ilmoittais sairauden syyksi pakkisriippuvuuden ja haluais niin pitkän saikun kunnes töissä asiat taas kunnossa..:)

Todennäkösesti. Tai sitten suoraan johonkin hoitoon pitkäks ajaks.

e. siirryn kattelemaan telkkaria vähäks aikaa..

mäki just tulin ja ajattelin alkaa "nukkumaan" :rolleyes:
Onks siistiä olla vapaalla?

Vai että se rupee hanska heilumaan taas vaihteeks.:rolleyes:

Aamulla alkaa vapaat. Nyt vielä duunissa. Ja muistutukseks jälleen, että aion ottaa huomenna soppaa.:D

Kertokaa joku koodaaja miten mä saan selaamisen takaisin normaaliksi kun mulla aukeaa uusi välilehti joka kerta kun avaan uuden linkin?

edit- ei mitään, se korjaantui kun laitoin tämän viestin.

mitä hanskaa!!??!?! :wtf:
Aijai, duunissa ei oo kivaa. Munki pitäis huomenna olla jo kasilta hereillä ku tullaan ovelta hakemaan töihin :D Ja illalla maastavetoa :dance2:

E: Mitäs meinaat huomenna? Aiotko ottaa soppaa? :D

Mä en oikein tiedä meenkö huomenna jumppailemaan. Selkätreeniä vois olla ohjelmassa, mutta jos nukuttaa hyvin, niin en mä sit kerkee mennä jumpalle.

Back
Ylös Bottom