Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kerran kuukaudessa, eihän sitä joka kerta tarvi olla kännissä, kun ottaa.

Sä ootkin tollanen seurusteleva vanhus:jahas: Toikin kännissä oleminen on aika henkilökohtainen juttu, itellä nousee päähän jo yks olutkin:rolleyes:

Sä ootkin tollanen seurusteleva vanhus:jahas: Toikin kännissä oleminen on aika henkilökohtainen juttu, itellä nousee päähän jo yks olutkin:rolleyes:

No, sun iässä taisin olla kännissä 1-3 kertaa viikossa. Että sovitaan näin.

Kyllä mullakin taitaa kaksi nopeasti otettuna nousahtaa.

Sotkin mustikoita ehramin sekaan ja sain sormenpäät sinisiksi. Olin jo nuolemassa mustikkamehua pois, kun katoin että sormenpäät onkin keittiön valossa ruskeet. Tuli sit sellanen spontaani ajatus että enhän minä kakkaa syö ja käsiä pestessä iski sellanen "mitä vittua"-fiilis :D

Sitä mä ihmettelen vieläkin, mitä vittua :hyper:

Sotkin mustikoita ehramin sekaan ja sain sormenpäät sinisiksi. Olin jo nuolemassa mustikkamehua pois, kun katoin että sormenpäät onkin keittiön valossa ruskeet. Tuli sit sellanen spontaani ajatus että enhän minä kakkaa syö ja käsiä pestessä iski sellanen "mitä vittua"-fiilis :D

Heh :hyvä:

No, sun iässä taisin olla kännissä 1-3 kertaa viikossa. Että sovitaan näin.

Kyllä mullakin taitaa kaksi nopeasti otettuna nousahtaa.

Sovimme sitten näin. Taitaapa olla aika yleistä että iän myötä rauhotutaan. Eli nyt on hyvä riehua ja rellestää:hyper:

Mun sormet tuoksuu hevoselle :hyper:

Huoh, haluis ratsastamaan kyllä :/

Mä oon käyny viimeksi muutama vuosi sitten. Jotenkin ei vaan ole mielenkiintoa tunneille lähteä, mutta ei kamalasti löydy hevosellisia tuttujakaan tästä läheltä.

Olenpa itsekkin tylsä ja taidan lähteä illalla leffaan kun salillekkaan ei pääse :/

Nyt teoria-tunnille jonka oon jo jokusen kerran missannu.

Kaveri lähetti mulle just viimeseltä mökkireissulta kuvia ja totesin että mun kannattais tappaa itteni tai jotain, kun oon niin apina aina kun mua kuvataan. Ihme ilmeitä ja kaikkia vammasia asentoja sitä ihminen voikin kehittää..:hyper:

Ja ei. En oo tänne niitä laittamassa.:)

taitaa olla oluenotto päivä. Keskiviikko. :jahas:

Back
Ylös Bottom