Kerta viikossa on aika bueno jos tajuaa painua ennen pilkkua nukkumaan ja juo välillä vettä.
Kerran kuukaudessa, eihän sitä joka kerta tarvi olla kännissä, kun ottaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerta viikossa on aika bueno jos tajuaa painua ennen pilkkua nukkumaan ja juo välillä vettä.
Kerran kuukaudessa, eihän sitä joka kerta tarvi olla kännissä, kun ottaa.

Sä ootkin tollanen seurusteleva vanhus:jahas: Toikin kännissä oleminen on aika henkilökohtainen juttu, itellä nousee päähän jo yks olutkin![]()

Sotkin mustikoita ehramin sekaan ja sain sormenpäät sinisiksi. Olin jo nuolemassa mustikkamehua pois, kun katoin että sormenpäät onkin keittiön valossa ruskeet. Tuli sit sellanen spontaani ajatus että enhän minä kakkaa syö ja käsiä pestessä iski sellanen "mitä vittua"-fiilis :D
Sitä mä ihmettelen vieläkin, mitä vittua![]()
No, sun iässä taisin olla kännissä 1-3 kertaa viikossa. Että sovitaan näin.
Kyllä mullakin taitaa kaksi nopeasti otettuna nousahtaa.

Sotkin mustikoita ehramin sekaan ja sain sormenpäät sinisiksi. Olin jo nuolemassa mustikkamehua pois, kun katoin että sormenpäät onkin keittiön valossa ruskeet. Tuli sit sellanen spontaani ajatus että enhän minä kakkaa syö ja käsiä pestessä iski sellanen "mitä vittua"-fiilis :D
Sitä mä ihmettelen vieläkin, mitä vittua![]()

Sovimme sitten näin. Taitaapa olla aika yleistä että iän myötä rauhotutaan. Eli nyt on hyvä riehua ja rellestää![]()
Huoh, haluis ratsastamaan kyllä :/
Olenpa itsekkin tylsä ja taidan lähteä illalla leffaan kun salillekkaan ei pääse :/