Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jugetsi: Oot mua vanhempi.. :jahas:

Oikeesti?? Mä luulin että oot jotain 30v.:D

e.mä luulen että se 20000 posti on Dinhon heiniä. Toivottavasti se on sitten hyvin asiapitoinen juttu.

Alan jo nyt stalkata, koska se 20 000 posti pölähtää ruutuun, ja paljastan tuolloin olevani kaappihetero.

Ai kevyitä paineita? :D Pitää kattoo jos on hereillä vielä sillon. Huomenna pitäis nousta aikasin ylös :eek:

Jugetsi: Se on sulle kans poijut tummaks miitin aikaan. :curs:

horatio.jpg

Jugetsi: Se on sulle kans poijut tummaks miitin aikaan. :curs:

Se on ihan positiivista, että mäkin joskus saan pitkin korvia. Odotellu sitä että sais oikein isän kädestä..:whip:

Tassko Fuhrer meinaa tappaa känniagreissa puolet pileremmistä? Hyvät setit edessä. ;)

Tassko Fuhrer meinaa tappaa känniagreissa puolet pileremmistä? Hyvät setit edessä. ;)

Muistan tässä taannoin, kun Her Fuhrer ihmetteli minkä takia häntä pidetään niin pelottavana. Nyt ei ole enää ihmettelemistä. Kaikki saavat poijuun. Naiset ja lapset toki ensin..:D

Et sit Keiko mua tullu moikkailee? :haart:

Vois alkaa vetäytyy yö puulle. Pitää huomenna sitten tulla tarkistamaan onko Fuhrer päässyt valloilleen. Pitäkää pervot keskustelut tasollaan. Öitä senkin pikku apinat.

Mäkin voisin alkaa kohta nukkumaan niin jaksaa huomenna herätä ajoissa lukemaan.

Janpa ja Biroo menee saletisti samaan sänkyyn kun yhtäaikaa lähtevät. Mukavia yhteisiä hetkiä.:dance2:

Back
Ylös Bottom