No ku ei voi laiskotella. Pakko lukea ja oppia että saa pidettyä työnsä :DMä voisin ihan hyvin mennä viikoks kouluun jos siitä maksettais.Vois laiskotella oikein kunnolla. Tai sitähän mä kyllä teen nytkin..:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ku ei voi laiskotella. Pakko lukea ja oppia että saa pidettyä työnsä :DMä voisin ihan hyvin mennä viikoks kouluun jos siitä maksettais.Vois laiskotella oikein kunnolla. Tai sitähän mä kyllä teen nytkin..:D
Haenko öljyt valmiiksi? :haart:Enää pari tuntia ni sit sais alkaa pervoilee oikeen luvan kanssa!![]()
No ku ei voi laiskotella. Pakko lukea ja oppia että saa pidettyä työnsä :D
Ajattelin että pitäiskö jatkaa asialinaa tästäkin eteenpäin..
En uskalla enää ottaa sitä riskiä, edellinen kurssikoe meni hieman rimaa hipoen läpi. Kauhee hinku päästä takaisin töihin muutenkin :DÄlä nyt liian tosissaan koulutusta ota. Kyllä se menee tolleen ihan vasemmalla kädelläkin läpi.:D
Kyl sä pystyt siihen. Vaikka ihan siitä ilosta kun näet dinhon kiemurtelevan tuskissaan.
Ajattelin että pitäiskö jatkaa asialinaa tästäkin eteenpäin..
Ihan muunlaisia paineita ajattelin sinuun laittaa. :haart:Jugetsi: Oot mua vanhempi.. :jahas:
Kimsson: Meinaatko laittaa mulle pieniä paineita siitä että kuinka kovaa läppää pitäis oikeen kehittää? :D