Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eipä tässä hittojakaan..Kohta taas duuniin kuluttamaan ylimäärästä vapaa-aikaa..:rolleyes: Pitäis vielä jaksaa paistella vähän kanaa evääks.:)

duuniin.. :eek: Pitäis koht lähtee hakee kavereita reissusta..
On vaan niin väsyny et tekis mieli itkee :D

Tuliko eilen otettua viiniä enemmänkin vai ihan muuten väsy?:)

duuniin.. :eek: Pitäis koht lähtee hakee kavereita reissusta..
On vaan niin väsyny et tekis mieli itkee :D

Itke pois :D

Mä en oo muuten ollu duunissa 2½ kuukauteen, tosi omituista... Toisaalta haluisin mut toisaalta on tää saikkuilu on rentoa, saa ainakin keskittyä kouluun :)

ei tällä viinapäällä paljoo tarvii juoda ees :D Pitää vaan vissiin alkaa reenaa sitä miittiä varten ettei mua 60kg kevyemmät mammat juo pöydän alle :rolleyes:
Monelta sulla alkaa duunit sit?

E: Alyssa: Ei jaksa alkaa poraamaan. Menee tärkeet kalorit hukkaan :D

E: Alyssa: Ei jaksa alkaa poraamaan. Menee tärkeet kalorit hukkaan :D

Voin lahjoittaa sulle kaloreita, oon keräillyt niitä vähän turhan paljon viikonlopun aikana.

On kyllä parempi vähän treenata juomista ettei tosiaan käy hassusti noitten tyttärien kanssa.:)
Tossa puol kasilta pitäis olla duunissa. Onneks ens yön jälkeen alkaa vapaat. Voi olla että vedän pikku maanantaitumut huomenna.:whip:

Iltaa porukoille. Kävinpä mamman luona ja se tunki mulle taulun käteen ja sanoi: "tossa sulle, viepäs kotiin". Että sellaista, mut mihin mä nyt sen kokoisen plätyn laitan....?

ei tällä viinapäällä paljoo tarvii juoda ees :D Pitää vaan vissiin alkaa reenaa sitä miittiä varten ettei mua 60kg kevyemmät mammat juo pöydän alle :rolleyes:
Ei se reeni auta, pöydän alle joudut enemmän kuin todennäköisesti. :D

On kyllä parempi vähän treenata juomista ettei tosiaan käy hassusti noitten tyttärien kanssa.:)
Tossa puol kasilta pitäis olla duunissa. Onneks ens yön jälkeen alkaa vapaat. Voi olla että vedän pikku maanantaitumut huomenna.:whip:
Nappaa kunnon tumut, niin pysyt messissä miitissä.:dance:

Onkos pitkäkin vapaa edessä?

Iltaa porukoille. Kävinpä mamman luona ja se tunki mulle taulun käteen ja sanoi: "tossa sulle, viepäs kotiin". Että sellaista, mut mihin mä nyt sen kokoisen plätyn laitan....?

Jos mä saisin jonkun taulun niin varmaan veisin sen varastoon.:D No tietty riippuen vähän siitä olisko se sellanen mitä haluun kattella.
Kerroitko äipälle sun seksuaalisen suuntautumisen muuttumisesta?

e.Mä en oo se joka ekana tippuu soppahommissa. Sen lupaan.:) Pari päivää vapaata ja sit pari töitä ja taas vapaille..

Kerroitko äipälle sun seksuaalisen suuntautumisen muuttumisesta?

Ihan kuin en olisi ollut oma itseni eilen kun tuosta mainitsin. Aivan kuin oisin ollut joku toinen henkilö. :rolleyes:

Ei, en kertonut. Ei tarvetta sellaseen. Oon edelleen hetero. :hyper:

Ihan kuin en olisi ollut oma itseni eilen kun tuosta mainitsin. Aivan kuin oisin ollut joku toinen henkilö. :rolleyes:

Ei, en kertonut. Ei tarvetta sellaseen. Oon edelleen hetero. :hyper:

Takaisin kaappiin siis. Ei hyvä.:down:

Back
Ylös Bottom