Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

reilu tunti ja pääsis taas zzz.. ..onks tääl paljo muitaki yöduunareita käivistelemässä nyty?

Kimssonihan on jo sammunu. Eiku helkutti, eihän se ole mikään pikkurunkkari, se on se prorunkkari. Ei saa vähätellä toisen saavutuksia.

Minä pikkurunkkari tässä mietin jo sänkyä kun isommat runkkarit on kaikki unten mailla.

Mitäs ootte tehny Pikku-Kimssonille? :eek:

Kettuakos tässä. Viimesiä tunteja viedään tästä yöstä. Mites Byyyrdi tähän aikaan hereillä?

e.Kimssoniin testattiin samoja tippoja mitä miitissä tullaan käyttämään..;)

On. Ikävä kyllä..Vois kyllä vaikka olla nukkumassakin ihan mieluusti.

Kettuakos tässä. Viimesiä tunteja viedään tästä yöstä. Mites Byyyrdi tähän aikaan hereillä?

e.Kimssoniin testattiin samoja tippoja mitä miitissä tullaan käyttämään..;)

Tässä leffaa kattelen ja chillaan. Tsempii duuniin.

Muistahan sit jaella niitä tippoja pöydän alla, että muutkin saa persettä. ;)

Tässä leffaa kattelen ja chillaan. Tsempii duuniin.

Muistahan sit jaella niitä tippoja pöydän alla, että muutkin saa persettä. ;)

Yritätkö säkin saada persettä?:eek::rolleyes:

Vähän on alkanu toi kiinteä ja karvaton naispeppu kiinnostamaan viime aikoina.. :kuola:

Homous on siis tarttuvaa. :D On se hienoa että vihdoin rupeat ymmärtämään oikeanlaisen pepun päälle.:thumbs:

Homous on siis tarttuvaa. :D On se hienoa että vihdoin rupeat ymmärtämään oikeanlaisen pepun päälle.:thumbs:

Hetki siinä meni taistellessa vastaan.. Nyt olen vihdoinkin tajunnut kumpaan leiriin oikeasti syvällä sisimmässäni kuulun.

Hetki siinä meni taistellessa vastaan.. Nyt olen vihdoinkin tajunnut kumpaan leiriin oikeasti syvällä sisimmässäni kuulun.

Seura tekee kaltaisekseen vai miten sitä sanotaan. Minulla ei oikein ole selkeää suuntausta. Riippuen seurasta voin olla hetero ja taas toisena hetkenä täysi homppi. Haen siis vielä itseäni..;)

Huhhuh... pumppu takoo kahta sataa ja huone heiluu. Jos mulle tulis darra ni nyt vois olla aika paha olo. Aika kovat setit oli eilen. :D

Missäs kaikki iloiset wtf-veijarit ovat? Te eilisen kevään touhutipat, liukastakaa päivääni toki tovi!

Back
Ylös Bottom