Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No oli se kyllä aika koomista katsottavaa :D

Kai sä muuten kuvasit tapahtuman että saadaan laatumateriaalia jakoon?:rolleyes:

geah, olipa vapaaviikonloppu pitkästä aikaa...kaverin landella tuli ammuttua tölkkejä ym sälää, pari kaljaa, vitusti pekonia ja pihvejä, hyvää musaa, pimeyttä, pikkusikareita, saunomista...

Vois sitä kohta mennä nukkumaankin.

Oon :D

Ja vieläkin... Saa nähä kauan kestää... Työaika ei riipu musta vaan muiden tekijöiden nopeudesta...

Mun työaika riippuu täysin ton kellon nopeudesta. Jos kello tikittää kovempaa, niin silloin pääsen aiemmin kotiin..:) Saiskohan tota jotenkin viritettyä?

Ei helvetti, Kaks GESTAPOA kuorsaa, molemmilla puolella miua. KUKA ON VOITTAJA?! HÄH?
Mikä tääl meno??

Ei helvetti, Kaks GESTAPOA kuorsaa, molemmilla puolella miua. KUKA ON VOITTAJA?! HÄH?
Mikä tääl meno??

Sä oot nussinu ne tajuttomaks. Huh huh.. On se kova!!:whip:

mitäs pikkurunkkarit?

Kimssonihan on jo sammunu. Eiku helkutti, eihän se ole mikään pikkurunkkari, se on se prorunkkari. Ei saa vähätellä toisen saavutuksia.

Minä pikkurunkkari tässä mietin jo sänkyä kun isommat runkkarit on kaikki unten mailla.

Back
Ylös Bottom