Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jeah, löysin vaatekaapista jonkun urheilupaidan josta en mahdu hihoista sisään :lol2:

Mä jotenkin tyksin osasta ton Kerlin biisejä vaikka ei todellakaan vastaa tyypillisintä musiikkimakuani.

http://www.kerlimusic.com/

Mulle iski kauhee mieliteko lähtee johonki homppelipomppelibaariin kumoo tequilaa ja tanssii pöydille, mut ehkä vaan jään kotiin värjää tukkaa ;)

Mulle iski kauhee mieliteko lähtee johonki homppelipomppelibaariin kumoo tequilaa ja tanssii pöydille, mut ehkä vaan jään kotiin värjää tukkaa ;)

Mennään sit miitissä sellaseen! :dance2:

Mennään muuten! Dinho ja kumppanit on kuin kotonaan :hyvä:

Niinpä, ja lähentyisivät entisestään. :haart: :rolleyes:

Pakko kertoo mitä meidän konsulttikaveri meni heittää tänään. Tuli kertomaan, että olipa mennyt ostaa tosi mageet kengät.
- Aijaa, minkälaiset ostit?
- Sellaset mageet spittarit, joiden kärki nousee ylöspäin ja siinä kärjessä on helmiä.
- No huhhuh! Mitäs sä sellasilla meinaat?
- Saada pilluu.

Haha, epäilen kyllä sitä saantia moisilla monoilla :D

No jos jätkä tulis mulle jutteleen ja näkisin sillä helmikengät jalassa, niin se ois moro nopeesti! On sillä kaverilla kuulemma karvavyökin, ties mitä se sillä meinaa..:D

Vittu toi punanen smart on paskaa, vieläki pää jomottaa ku eilen illal otti 6 noita.

Kylläpä oli taas väsyny treeni. Tosin noilla 3,5 tunnin yöunilla voi olla oma vaikutuksensa.:rolleyes: Tuntu että pelkkä tankokin painaa ihan hemmetisti..
Kohta ruokaa naamariin ja sitten päikkäreille niin alkaa taas elämä voittaa. Ehkä.:jahas:

Kukas haluis 19 kultast malluu? Hirveet paskaa - lopetan tähän.

Kukas haluis 19 kultast malluu? Hirveet paskaa - lopetan tähän.

Kyl maistuis :D. Etsä kummiskaan pysty lopettaa, tai jos nyt lopetat ni alotat intis uudestaa.. Röökistä puheen ollen, täytyis lähtee hakee lisää.

hihih kävin äsken ajamassa iskän työpakettiautolla ku se oli ainut manuaalivaihteinen. Oli aika hurjaa, se oli kyl kamala romu :D

Ah lapparia ja panttereita naminami

Back
Ylös Bottom