Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Willisin Bruce TV:ssä!!! MTV3 GO GO GO!!!

Puntti TERO kysy multa kerran salilla että "kumpi voittas jos bruce willis ja bruce lee tappelis"

LOolLOLOlo tänää oli muute jalkapäivä ja tein prässiä ja just alotin tekee sarjaa ja istahdin asentoon ja jalat ylös ni joku jamppa tuli ja otti mun kelkasta 20kg kiekon pois sen penkkaus tankoon, en pystyny sanoo sille mitään ku huvitti niin paljo.

Bruce-Willis-Photograph-C11796804.jpeg

Tänään salilla oli aivan jumalattoman kokoinen karpaasi, housut kääritty, kauheet pohkeet, ja muutenki näytti olevan isossa kunnossa, Itse en ikinä ennen ollut kyseistä miestä nähny, mutta moikkas minua, Johtukohan pakkiksen hupparista? Tunnusta jätkä pois! :)

Hyvä biisi.

Mitäköhän sitä keksis huomenna töihin päälle? :rolleyes: Tavoitteena ollut aina erilainen asukokonaisuus ja joskus tuppaa ideat lopahtamaan...

Käytätkö tavallisesti jakku-pukua vai..?

Käytätkö tavallisesti jakku-pukua vai..?
Ei, en tykkää käyttää jakkupukua, enkä sellaista omista. Ne on tylsiä. Muhun on iskenyt sellanen 40-50-luvun vimma ja tykkään käyttää sen tyylisiä vaatteita duunissa: kotelomekko halkiolla, siisti kauluspaita ja korkkarit.

Sit taas välillä vedän rokkityylillä :D:rock: Oon ailahteleva vaatteiden suhteen.

Voi kun voiskin. Kotona kyllä. :)

Mitäköhän sitä keksis huomenna töihin päälle? :rolleyes: Tavoitteena ollut aina erilainen asukokonaisuus ja joskus tuppaa ideat lopahtamaan...

Mä laitan varmaan farkut ja villapaidan :david:

Ihan parasta on hengailla mökillä yksinään alasti. On mahtava tunne kertakaikkiaan kun lämmin kesätuuli hivelee kasseja.

Ei, en tykkää käyttää jakkupukua, enkä sellaista omista. Ne on tylsiä. Muhun on iskenyt sellanen 40-50-luvun vimma ja tykkään käyttää sen tyylisiä vaatteita duunissa: kotelomekko halkiolla, siisti kauluspaita ja korkkarit.

Sit taas välillä vedän rokkityylillä :D:rock: Oon ailahteleva vaatteiden suhteen.

Voi kun voiskin. Kotona kyllä. :)

molemmat tihkuu seksiä :kuola:

molemmat tihkuu seksiä :kuola:

Välillä huomaa, että onkin hiukka liian rohkea asu päällä. Vaikka ei se mun mielestä oikeestaan ole, ne muut on vaan niin tosikkoja. :D

Back
Ylös Bottom