Lohi on TODELLA hyvää!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

nekkidMitäköhän sitä keksis huomenna töihin päälle?Tavoitteena ollut aina erilainen asukokonaisuus ja joskus tuppaa ideat lopahtamaan...
Ei, en tykkää käyttää jakkupukua, enkä sellaista omista. Ne on tylsiä. Muhun on iskenyt sellanen 40-50-luvun vimma ja tykkään käyttää sen tyylisiä vaatteita duunissa: kotelomekko halkiolla, siisti kauluspaita ja korkkarit.Käytätkö tavallisesti jakku-pukua vai..?
Oon ailahteleva vaatteiden suhteen.Voi kun voiskin. Kotona kyllä.nekkid

Voi kun voiskin. Kotona kyllä.![]()

Mitäköhän sitä keksis huomenna töihin päälle?Tavoitteena ollut aina erilainen asukokonaisuus ja joskus tuppaa ideat lopahtamaan...

Ei, en tykkää käyttää jakkupukua, enkä sellaista omista. Ne on tylsiä. Muhun on iskenyt sellanen 40-50-luvun vimma ja tykkään käyttää sen tyylisiä vaatteita duunissa: kotelomekko halkiolla, siisti kauluspaita ja korkkarit.
Sit taas välillä vedän rokkityylillä :DOon ailahteleva vaatteiden suhteen.
Voi kun voiskin. Kotona kyllä.![]()

Kotona tulee oltua miltei aina alasti. Ihanaa, kun ei tartte miettiä mitä pistää päälle![]()
molemmat tihkuu seksiä![]()
itse olen lähes aina alasti. joka tilanteessa; kauppareissuista hautajaisiinKotona tulee oltua miltei aina alasti. Ihanaa, kun ei tartte miettiä mitä pistää päälle![]()