Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi jumalauta että join paljon. Muistan alkuillan ja yön hesemätöt, mutten ees tienny että oltiin baarissa ennen kuin katoin lähetetyt viestit.. Alyssa tuun muute Turkuu taas ens viikonloppuna :thumbs:

Voi jumalauta että join paljon. Muistan alkuillan ja yön hesemätöt, mutten ees tienny että oltiin baarissa ennen kuin katoin lähetetyt viestit.. Alyssa tuun muute Turkuu taas ens viikonloppuna :thumbs:

Uu jea, voidaan sitte lähtee viihteelle ku sultakin näyttää sujuvan toi alkoholin kohtuukäyttö :D

Ei vittu! HUUUUH HUUUUUH! menny eile taas astetta rankemmalla vaihteella ja yöl tais olla kunno orgiat ja en tainnu olla kauhee pelikunnos mitä vittuuuuuuaaaaaaaaaa, Viinapulloki haisee iha pildelle.

Ei vittu! HUUUUH HUUUUUH! menny eile taas astetta rankemmalla vaihteella ja yöl tais olla kunno orgiat ja en tainnu olla kauhee pelikunnos mitä vittuuuuuuaaaaaaaaaa, Viinapulloki haisee iha pildelle.

Aika voimakkaan hajuinen räpsä saa olla, jos viinan hajunkin läpi tunkee.:eek: Tai sitten sulla on poikkeuksellisen tarkka hajuaisti näiden asioiden suhteen.

Eli muija oli tunkenu viinapulloa pildeensä kun itse et ollu kauhee pelikunnos ;)

Aika voimakkaan hajuinen räpsä saa olla, jos viinan hajunkin läpi tunkee.:eek: Tai sitten sulla on poikkeuksellisen tarkka hajuaisti näiden asioiden suhteen.

Njoo siis se pullo haisee, tai haisee ja tuoksuu pieniä muistikuvia mitä sillekki tehty eile huhhuh.

Oli eilen ala-asteen luokkakokous ja tultiin sitte mun luo baarista "alottelee" enneku lähettii kunnolla baariin, meni aika nappiin... Jos mulla olis kamera ni järkyttäisin ton jääkaapilla.jpeg treadin oon sen verra kännissä varmaan vieläki... Vois ottaa könkelin kainaoon ja polkee pizzalle. DiuDIuDIu!!!

Puputossut keskel olohuonetta, lukuisii viinapulloja ympäri kämppää, oon ilmeisesti saanu nykkeilysäkin kattoon kiinni... Nopealla vilkasulla nahkamyyränkumisuojain lattialla monessa osassa, rypsiöljypullon sisältö vähentyny puolella (lattia hieman luikas)... Kaveri muute tarttu mua eile baaritiskillä persseestä ni mul tuli heti pakkis mieleen.

Kuka/ketkä lähtis lauantaina mun kanssa laivalle? :D Ilmanen risteily :dance:

Tää pikkutyttö kestää mitä vaan :D

Vittu että tipuin tälle:

En oo tainnut muuten vielä ehtii sulle sanoa, mutta oot aika komea mies. Sulla on komeat kasvonpiirteet, yllätyin vähän kun oot aina ylläpitänyt sellasta salaperäisen mystistä runkkari-imagoa.

Voi vitun Hannu Hanhi.. eikun Hamiltton.

Back
Ylös Bottom