Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta kultsit. Tänään pari kalijaa. Mites siel? Tekis mieli lähtee ajeleen.. kuka lainaa autoo?

mm.. moneltakohan tässä kärsis ite autolla ajella?
tuli kyllä otettua semmoset tujut eilen että tunnun vieläki olevan aika hyvissä..
aamulla ku heräsin kaverin kämpiltä ja koitin nousta ylös nii rojahin vaa lattialle. oli aika voittajaolo.

Jos sitä tänää ryyppäis vaikka HAHA!!! JOO!!!

z117818582.jpg

Huomenta mussukat! Mä oon viimeyönä ollu liikaa äänessä. Tänään lupaan olla rauhallisesti ja kommentoin vaan jos mulla on oikeasti jotain tärkeää asiaa ja voi olla etten silloinkaan.:rolleyes:

Huomenta mussukat! Mä oon viimeyönä ollu liikaa äänessä. Tänään lupaan olla rauhallisesti ja kommentoin vaan jos mulla on oikeasti jotain tärkeää asiaa ja voi olla etten silloinkaan.:rolleyes:

Heräsitkö vasta? :wtf: :)

Jos yhtään pitää unet ja merkit paikkaansa niin huomenna vähintäänkin herätään esson takahuoneesta. Norjasta!

Heräsitkö vasta? :wtf: :)

Siis en herännyt vasta vaan JO. Jos nukkumaan on menny aamulla yheksältä, niin ei tässä liikaa tullu unta.:) Olis pitäny kyllä pidempään tuolla sängynpohjalla pyöriä mutten malttanu olla pois täältä.;)

Hih, en ikinä raaski ostella mitään niin nyt ostin body shopista kasvonhoitoaineita ja pari kunnon meikkisivellintä :)
En enää ikinä uskalla keskustaan lauantaisin tähän aikaan, ihan liikaa ihmisiä.

Ota asialinja ja tuu pesee meidän ikkunat :hyper:

mitäs ihmisten lauantaihin? Tänään vois kans ottaa asia linjan eikä puhuu mitään pervoo :rolleyes:

Sähän oot jo siistiny suuta aika rajusti.:) Mä tossa jo lupailin, että kanssa vähennän postaamista ettei ihan mopo lähe käsistä. Seksuaalinen suuntautuminenkin on muuttunut muutamalla ihmisellä tässä parinpäivän sisään, siitä ei kyllä tiedä onko hyvä vai huono asia.;)

otetaanko sen jälkeen asiaton linja.. minä, sinä, ja sun ukkos ;)

E: Kestipä kauan mun asialinja :nolo:
E2: Jugetsi: Ehkä jokun on tajunnu ettei homot harrasta seksiä naisten kanssa :D En tie kuka, minä en ainakaan.

:D

Kai sitä vois sit imuroida jne kivaa->

Susta tuli kyllä entistäkin pervompi noitten lupausten jälkeen..:whip:

Mitä mä laitan päälleni tänään, tää on mulle ikuinen ongelma... Pitää vissiin ostaa lisää vaatteita, vaikka niitä taitaa olla jo muutenki liikaa.

Vituttaa aina tää vaihe POSSU APINA KYRPÄ! tuntuu kaikki vaatteet ihan perseeltä päällä, mut on varmaan luotu kulkemaan alasti, tää selittäis senki miks mun vaatteet katoaa aina kännissä.

Ei hitto. Kai se olis aamupalan paikka ja jos sit vaikka jaksais siivota. Vai olisko halukkaita tohon siivoomiseen? Anyone?:D

Back
Ylös Bottom