Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meen kauppaan hakee Ben & Jerry'siä ja syön sitä illalla kun katon leffaa. Täydellistä :haart:
Toi on liian herkkua tavaraa :kuola: phish food, chocolate fudge brownie :kuola::kuola:

Hitsi, sammuin kun pääsin himaan töistä. Nyt vähän sellanen hassu olo, kun ei ole varma pitäiskö jatkaa nukkumista vai tehä jotain...:lol2:

Mites täällä voidaan? :)

Tehkää joku tiivistelmä offtopic-ketjun viimeisistä kahdesta päivästä (ja 800 viestistä).. En jaksa lukea. Mitä on tapahtunut?

Toi on liian herkkua tavaraa :kuola: phish food, chocolate fudge brownie :kuola::kuola:

No älä :kuola: Jouduin kyllä tyytymään korvikkeeseen kun ei niillä ollut Ben & Jerry'siä vaikka olen aina luullut että on :(

Nyt Sinkkuelämää -> Cashmere Mafia -> Telkkarista Sietämätöntä julmuutta

Tytöt tykkää, tytöt tykkää Jugetsista!! Täh mit vit. Kukaan musta tykkää.:( Mitäs tänne? Onko kaikki jo sammunu?:kippis1:

Tytöt tykkää, tytöt tykkää Jugetsista!! Täh mit vit. Kukaan musta tykkää.:( Mitäs tänne? Onko kaikki jo sammunu?:kippis1:

Järkky biisi. :D Ei täällä sammuneita ole, tai en mä noista muista tiedä. Mun pitää alkaa siivoilemaan, mikäs sen parempaa puuhastelua pe-illaksi. Kaveri tulee huomenna kylään ja pakko hieman siistiä paikkoja...

Mitäs Jugetsi? :)

Järkky biisi. :D Ei täällä sammuneita ole, tai en mä noista muista tiedä. Mun pitää alkaa siivoilemaan, mikäs sen parempaa puuhastelua pe-illaksi. Kaveri tulee huomenna kylään ja pakko hieman siistiä paikkoja...

Mitäs Jugetsi? :)

Piti käydä tossa välissä vähän duunailemassa, mutta nyt takasin taas täällä. Eli töitä tehdään näin pe-illan kunniaksi. Sit alkaiskin pitkät vapaat kun tän jaksaa.:hyvä:

e. Columbu: hyvä että diggaat. Mä pidän itekkin siitä yllättävän paljon.:)

Tänne ei onneks hyvää vauhtia noit viestejä tule :D

Tää ketju on niinku syttyny!

Sä et ookkaan vielä jättäny meitä!:) Melkein kaikki muut on jo hävinny..:(

martina_tatska_uut0710_1.jpg

Siinä on navan mallia.

Mä en oikeestaan tiiä mitä täällä on tapahtunu, kun olin päikkäreillä. Tai kyllä mä tietty luin viestit mitä tänne on tullu, muttei niissä mitään maailmaa mullistavaa tainnut olla.:)

Murut! Olen päässyt kotiin

Mä pääsen tossa yhdeksän tunnin päästä.:(

:urjo: ... vaikka itse joudun taas aamulla takaisin. ja sitten yöksi :(

Oot paljastanut navan :D

e: siis juge.

Back
Ylös Bottom