Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehkä eniten kivointa olla yksin himassa kun saa huudattaa ihan vitun täysiä musiikkia<3
Tai jos ostais kuulosuojaimet joululahjaks avolle niin ehkä sais luukuttaa useemminkin :hyper:

"Kun sut nään nyt, housuissa sykkii. Oi beibe, tsiikaa tätä tykkii!"
Tulin töistä ja kohta pitäisi raahautua salille. Piti mennä huomenna kavereiden kanssa seksimessuille, mutta joudunkin koko päiväksi töihin :curs: Ei näin... Pakko virittäytyä tunnelmaan mukaan jo duunissa että on sitten illalla mukavaa :rolleyes:

Itse leikkasin myös käsikarvani joskus nuorempana, mutta kauhistus oli suuri, kun karvat kasvoivat kahta kauheammin takaisin. Myös kulmakarvojen muotoilusta on kokemusta.

Viime kesänä tuli leikeltyä lisäksi alapään karvoja. :david:

Viime kesänä tuli leikeltyä lisäksi alapään karvoja. :david:
Niin? Kyllä mä ainakin pidän paikkani siistinä. Sekä minä että partnerit tykkää :D

Pitäisköhän mennä naimisiin niin mäkin saisin emännöidä vuosipäiväjuhlia.

Pitäisköhän mennä naimisiin niin mäkin saisin emännöidä vuosipäiväjuhlia.
Pitäisi... Mutta ei seuraavaan kymmeneen vuoteen!
Juhli mieluummin vaikka ekaa kertaa.

Sullahan on hyvä dieetti. Onko tuottanut tulosta? :D

Joo, laihduin varmasti ainakin 100g ja kaupan päälle sain vitutuksen ja väsymyksen. Suosittelen :D

Tulkaa joku tänne siivoamaan? Lajittelin eilen kaikki lattialla ajelehtivat vaatteet mutta tämän aamun vaatekriisistä johtuen niitä on taas joka paikassa :<

Joo, lähtis itekin piipahtelee->

Hmm, dilemma. Lähteäkkö tyttöjen kanssa radalle vaiko jumpalle. Toisaalta en ole ehtinyt käydä pitkään aikaan salilla ja huomenna on töitä, toisaalta tyttöjen kanssa on mukavaa ;)

e: Ja väsyttää hemmetisti!

Meen kauppaan hakee Ben & Jerry'siä ja syön sitä illalla kun katon leffaa. Täydellistä :haart:

Sähän hurja olet ;D
Jep, jep. Pari haavaakin sain aikaiseksi kiveksiini leikittyäni höylällä, mutta ei siitä sitten sen enempää... :arvi:

Jep, jep. Pari haavaakin sain aikaiseksi kiveksiini leikittyäni höylällä, mutta ei siitä sitten sen enempää... :arvi:

Mä onnistuin saamaa trimmerillä hyvän vekin tohon varteen..voi perse siitä tuli verta. No nyt on muistona arpi <3

ps. älä silvo ittees huonolla terällä.

Mä onnistuin saamaa trimmerillä hyvän vekin tohon varteen..voi perse siitä tuli verta. No nyt on muistona arpi <3
:lol2:

Jaa tämä taisikin muuttua trimmaus-threadiksi... :D

Edit. Joka tapauksessa menen syömään nyt kuitenkin pizzaa. :kuola: ->

Back
Ylös Bottom