Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jes! Mulle tuotiin just firman Alkon kortti säilytettäväksi.

Missä pileet??!! :dance2:

14147_10248_83_1_490_150_490x150.jpg

Jes! Mulle tuotiin just firman Alkon kortti säilytettäväksi.

Missä pileet??!! :dance2:

Mulla ALKO just saikku. Nyt mennään!! :kippis1:

En mä kehtaa kyllä jäädä saikulle vaikka hyvältä kuulostais kaikenlainen alkoholin väärinkäyttö..:(

e. vitsi että oon ruskee:)

Heha mulla varmaan aika sama :lol2:

Lähinnä sille poliisikoululle, taidan aika kääpiöksi jäädä vaikka aikaa olis useampi vuosituhat :lol2:

Mä oon aina hetkittäin miettinyt vartijaksi ryhtymistä. Mutta mulla vaan palais pinna ja purisin ihmisiä nilkasta ja oisin syytteessä.

Mä oon aina hetkittäin miettinyt vartijaksi ryhtymistä. Mutta mulla vaan palais pinna ja purisin ihmisiä nilkasta ja oisin syytteessä.

Poliisikoulu olis siis sulle hyvä paikka. Toivottavasti et ikinä mua tuu ottamaan sit kiinni. Veri vaan lentäis kun raatelisit..:whip:

Itse suosin termiä "vittumainen kääpiö" :lol2:

My first sex teacher:kuola: (Oliski)

Oon aina halunnu lätkiä patukalla ihmisiä.

Se ois puolisen tuntia ja pääsis kotiinki<3

Voin hakee sulle kotoo patukan niin voit sillä sitten ojentaa tietämättömiä mummoja?

Eikö sulla oo aina patukka mukana millä pidät kuria ja järjestystä vastustuskyvyttömille mummoille?:whip:

Mä leijun taivaissa! Fiilis hyvä!

hahaha ! :lol2:

Joku vanha patu otti vähän kierrosta kun liikennevaloissa huudatin 2 x 15" subien avustuksella death metallia :D:D
Ei haittaa, vanin kylkiä saa rauhassa yrittää lommottaa.

Back
Ylös Bottom