Huomenna menen kisoihin, saa olla varuillaan kun samassa painoluokassa on mukana pari ruotsalaista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitähän mahdat tarkoittaa?Huomenna menen kisoihin, saa olla varuillaan kun samassa painoluokassa on mukana pari ruotsalaista.
Paska lounas.
Fuhrer: Aha kiitti :D Tosin, opin kyllä vasta reilu vuosi sitten että mikä on toppi.

Mitähän mahdat tarkoittaa?
Ei mitääää....;)Tajusin kyl ;)
T-Byrd: Mitää?
Helvetiskö mä sitä olisin tienny ku en pahemmin silloin pari suhteessa ole elänyt :DEiku toi toppi-juttu... ;)
Mä lähen makailemaan solkkuun niin sais vähän lämpöä ja aurinkoa..aahh.
Ku teet varastotyötä ni pääsetkö kruisi trukilla? Tein varastotyötä ite ennen tätä vartijan duunia niin trukilla ajelu oli kyl kivaa, paitsi sit jos joutu kauheesti hyllyttää kamaa korkeelle ni tuli niska saatanan kipeeks. Palkkakin oli hyvä.Kyl huomaa että lomalta on tultu kun särkee taas jalkoja mahottomasti tää ympäriinsä kävely.
Annetaan anteeksi tälä kertaa.Helvetiskö mä sitä olisin tienny ku en pahemmin silloin pari suhteessa ole elänyt :D

Eli aurinkolomalle aiot mennä :D

Ku teet varastotyötä ni pääsetkö kruisi trukilla? Tein varastotyötä ite ennen tätä vartijan duunia niin trukilla ajelu oli kyl kivaa, paitsi sit jos joutu kauheesti hyllyttää kamaa korkeelle ni tuli niska saatanan kipeeks. Palkkakin oli hyvä.
No jos kehaisin hieman itseäni ja kerron että olen koulutettu mutta palkka on yksinumeroinen:lol2:En. Mulla on yks poika meidän isommassa varastossa tuolla alakerrassa joka kruisii mun puolesta :D
Mä lähinnä vaan keräilen yläkerran pienemmästä varastosta, ei ole trukkeja täällä, ja käskytän noita kahta ja teen säätöjä.
Palkkaa en voi kehua, mutta toisaalta kaksinumeroinen luku ennen pilkkua on ihan hyvin mun nollakoulutuksella :D
Millon oot iso? :DBiroo: Mulla on vajaa vuosi vaatetusalan opintoja takana, ei paljoa juhlita.. Pitäis varmaan joku aikuislukio käydä jos meinaan sinne poliisikouluun isona :itku: