Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaahas. Yövuorossa ollaan ja aikani kuluiksi surffailin ja ja.. ja.. Tilasin itselleni videotykin! :lol2:

Edit. Perkele sehän olikin jo yli 6...

Mun jalat on kaks lötköpötköö :dance:

Mulla ois oikeesti aika helvetinmoinen kiire kouluun jo.

Mikset juokse jo.

Tulee hiki ja vielä on kahvia jäljellä.

Haa huomenta mussukat. Tänään ei pysty olemaan koneella juuri ollenkaan kun tuli joku sälli oppivuoroon. Hauskaa päivän jatkoa kullannuput:haart:

Pimpelipom kaikki kullanmurut ja hyvä huomenta! :haart:

Onko täällä ketään kotosalla? :) TGIF
Tänään on perjantai ja voi pojat mitä saattaapi olla tiedossa ;) hähää :evil: rakettei ja sen sellaista...

Huomenet =)

Raketteja pitäis kans itekin lähteä kattomaan osana tuttavaparin vuosipäiväjuhlan loppuillan ohjelmana, mutta taidan skipata sen osan. Taitaa olla lojumissaunaleffa-koti-ilta vaan kun miehenkin saa alta pois.

Huomenet =)

Raketteja pitäis kans itekin lähteä kattomaan osana tuttavaparin vuosipäiväjuhlan loppuillan ohjelmana, mutta taidan skipata sen osan. Taitaa olla lojumissaunaleffa-koti-ilta vaan kun miehenkin saa alta pois.
Noi lojumissaunaleffa illat on ihan parhaita. En tiedä mitään niin mukavaa kun läskeillä kunnolla leffaa katsellessa ja illalla saunomaan ja EHKÄ sauna olut/lonkero. Ai että ne on mukavia.

Moi, oho oon saanu kulumaan jo 2,5h tekemättä mitään?!!
Vähän siistiä!
THANKS GOD IT'S FRIDAY! Wohoooouuuuuuuuuu :haart: :hyper:

Ihanan romanttista, avo toi mulle yllärilahjan työpöydälle.
PepsiMax-pullo :lol2:

Tänään metallia, jägermeisteriä, olutta ja sikareita.
Naisiakin ehkä. Jos ei oo pakko niin sitten ei.
(ehkä) :D

Huhhuh :eek:
Mä en edes juo niin paljo limsaa.
Kivennäisvesiä kyllä lipitän :nolo:

Back
Ylös Bottom