Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mäkin. Tai no en huomenna, vasta parin viikon päästä. Saikulla on just kivaa :D

Jos sä oot saikulla niin sitten sulla on aikaa lähteä meiän kanssa bilettämään!!:dance:

e. jepu-ankka, Mikeltä voi hakea korvauksia riippuvuudesta.

Jos sä oot saikulla niin sitten sulla on aikaa lähteä meiän kanssa bilettämään!!:dance:

Mulla on aina aikaa lähteä bilettämään :D

Mä meen sohvalle takariviin, yöt =)

orjat sorron yöstä nouskaa! Takas eturiviin rintamakarkurit!

Täällä ollaan. Älä pelkää. Miestä ei jätetä!

Yritän kovasti kerätä porukkaa miittiin tässä. Pientä eloa alkaa jo olemaan..:whip:

e. öitä jepu-ankka!!

Öitä jepu! Aamulla "nährään". :)

e:Hitto,mun banaani ei aukee!!

e2:Hyvää yötä sullekin Janpa.

Mä lähden sänkyyn lukemaan juoppohullun päiväkirjaa. Öitä.

Dinho meinaatko heti tossa 1h 52min päästä poistaa ton pepun? Aattelin vaan että sua ei kyllä sit enää tunnista.

Mä lähden sänkyyn lukemaan juoppohullun päiväkirjaa. Öitä.

Minä olen niin kertakaikkisen sivistynyt, etten juuri lue muita kuin juoppohullun päiväkirjoja :nolo: Öitä Janpa!

Dinho meinaatko heti tossa 1h 52min päästä poistaa ton pepun? Aattelin vaan että sua ei kyllä sit enää tunnista.
Sehän oli huomenna keskiyöllä... eikö?

ei kukaan halua tunnistaa dinhoa muusta kuin sen pyöreän täyteläisestä pepusta :D
Kohta saan enemmän lappuja mun kenkiin kaikilta homoilta.... :P

Sehän oli huomenna keskiyöllä... eikö?

Ai sä meinaat pitää koko perjantainkin. Hyvä niin.:whip: Jos mä saan navastani otettua vähemmän pervon kuvan kuin mitä tänään otin, niin sellanen tulee huomenna.:jahas:

Jos mä saan navastani otettua vähemmän pervon kuvan kuin mitä tänään otin, niin sellanen tulee huomenna.:jahas:

Valitettavasti mä näin tästä jo yhden kuvan päässäni :jahas:

Back
Ylös Bottom