Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lähtiskö kukaan pakkis mimmi baarikierokselle Helsinkiin? :dance2:
Muutama kalja on tullu otettuu,,, mut viestejä odotelleessa...

Esit. Oon muuten ihan sikahyvän näköinen ja osaan tanssii.. eikä kukaan kaveri lähe torstaina, en ymmärrä?

1100260ff6a8.jpg

DTM:ssä.

Edit. Jumalauta, yritättekö te tahallaan terrorisoida tätä threadia noilla paskaisilla kuvillanne? Kohta meiltä viedään tämä lopullisesti... :jahas:

Se muakin huolestuttaa. Sit mulla ei oo enää elämää jos tää viedään..:itku: Ja jos kaikki on menny DTM:n pehmeille sohville ja siitä lavan kautta takahuoneeseen harrastamaan rivouksia, niin vedän ranteet auki.

Mitenhän mä muuten tiedän tosta paikasta noin paljon..:eek:

Se muakin huolestuttaa. Sit mulla ei oo enää elämää jos tää viedään..:itku: Ja jos kaikki on menny DTM:n pehmeille sohville ja siitä lavan kautta takahuoneeseen harrastamaan rivouksia, niin vedän ranteet auki.

Mitenhän mä muuten tiedän tosta paikasta noin paljon..:eek:

Yksinkertaista.. Oot homo :hyvä:

DTM:n sohvat rox. Jos mennään sinne nii jatkot mun kämpillä. Mainitsinko jo että Mama on parinsadan metrin päässä?

attachment.php

Viimeksi muokattu:
Ei, tuu kato vaan kaapista ulos, se helpottaa :D

Jos me tullaan ulos, niin sitten Yusu voi mennä sinne sisälle vai ootko jo ulkona?

Jos me tullaan ulos, niin sitten Yusu voi mennä sinne sisälle vai ootko jo ulkona?

Mä en käynytkään siellä.... tai no mitä nyt tuli penskana leikittyy piilosta.. mul oli muuten hyvä piilo siellä, kukaan ei löytänyt :dance:
E. onko yusu ulkona vai sisällä, jännitys tiivistyy.

Kauhistelen tässä just että jos tää thread suljettaisiin niin miten sitten saisin työpäivän kulumaan? Töitä tekemälläkö? :itku:

Kauhistelen tässä just että jos tää thread suljettaisiin niin miten sitten saisin työpäivän kulumaan? Töitä tekemälläkö? :itku:
Naurettava ajatus.....töitä tekemällä...pyh. :dance:

Mä käyn DTM:ssä aika paljon :dance:

Töitä mitä ne on? Ja jos kattoo sun aktiivisuutta päivällä täällä, niin en usko että sulla hirveesti siellä töissä tekemistä edes on.:D

Joo niin munkin mielestä. En oikeesti kestäis ku ei ois ketää kenen kaa jauhaa paskaa sen 8h kun joutuu oleen töissä... Nyt olis ryhmähali paikallaan:haart:

Back
Ylös Bottom